Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Antwerpen (9, slot)

with 17 comments

Ik ga vandaag wijselijk stoppen met mijn 17-55mm testreeks van onlangs in Antwerpen.  Ik moet de naam van m’n blog eer aan doen en andere oorden opzoeken 😉

Als slot toch nog twee portretjes van deze sympathieke Schot (Zie 5 logjes eerder). Je hebt toch kerels die gezegend zijn met een fotogenieke kop. Daar kan je blijven foto’s van nemen. Hij treedt momenteel als straatmuzikant her en der in de stad op, maar had eind jaren zeventig in Engeland een bescheiden succes met een punkgroepje. De man is net zestig jaar geworden.

En dus morgen iets totaal anders! Hier zie je alvast een deelvergroting…  Het zou mij feitelijk dik verwonderen indien iemand dit diertje kan herkennen!

Written by Koen

juni 2, 2008 bij 5:28 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vooral die eerste waar hij net genotvol een teug van zijn sjaggie neemt is mooi en hij heeft echt een mooie, karakteristieke kop getekend door het leven. Ben benieuwd naar wat er vast zit aan het pootje … een wasbeertje? 😉

    MoniqueSamui

    juni 2, 2008 at 5:54 am

  2. Juist ja, een echte fotokop, en haarscherp op de plaat.
    Zal een of ander beerachtig ding zijn ?

    roy

    juni 2, 2008 at 7:46 am

  3. oejoej, beetje te lang geleden dat ik hier ben langsgekomen…
    mooie recente posts!
    eerste portret is héél geslaagd, zoals de rest van je snapshot reportageachtige antwerpenbeelden.
    nog van dat!

    PS. wasbeertje? babypanter?

    dieterdelathauwer

    juni 2, 2008 at 8:27 am

  4. een prachtig slot!

    MJ

    juni 2, 2008 at 8:38 am

  5. Die eerste foto van de man vind ik echt helemaal toppie!

    Robbie Veldwijk

    juni 2, 2008 at 8:54 am

  6. Afgelopen weekend, zoals gebruikelijk op stap met mijn camera, werd ik twee keer aangesproken door clochards met de vraag of ik misschien een portretje wou maken. “Wij zijn een gat in de fotografenmarkt” zullen ze denken … je hebt wat teweeg gebracht 😉

    Karina

    juni 2, 2008 at 9:25 am

  7. Die man heeft inderdaad ne kop uit de duizend.
    Dat beestje, ik denk dat het iets jang is, een roofdier. Meer kan ik er niet van maken. Kan jij iemand herkennen als ik je een foto van een hand laat zien?

    Dat is geen vergelijking hé, Martine… 🙂 De mens is één van de zovele dieren. Alle mensenhanden zien er dus (ongeveer… ) hetzelfde uit. Nee, een echte kenner zou moeten kunnen zien om welk zoogdier het hier gaat. Ik zou het ook niet geweten hebben, hoor 😉
    ,

    fotomart

    juni 2, 2008 at 10:14 am

  8. Hoi, Koen,
    effe geleden …
    Ron denkt een marter …
    ’t is in iedere geval leuk om raadseltjes op je blog te zetten …
    Dus even wachten …, en morgen kennen we het resultaat.
    Heel veel groetjes,
    Ron en Marlies

    marlies leynen

    juni 2, 2008 at 11:21 am

  9. Je zult ongetwijfeld in een diernetuin geweest zijn?
    Stiekum toch die van Antwerpen?
    Laat ik het op de poot van een das of wasbeer houden.

    Houdoe

    Jacky

    juni 2, 2008 at 12:47 pm

  10. Moie foto’s van die man, Mooie kop idd getekent door het leven, zou wel willen weten wat hiij zoal gedaan heeft, als muzikant misschien een ruig leven gehad 😉
    Ben benieuwd van wie dat pootje is, of is het een poot.
    Gezellige avond en groeten.

    Tiny

    juni 2, 2008 at 5:48 pm

  11. Grave lens toch, prachtige portretten !

    fbaert

    juni 2, 2008 at 7:46 pm

  12. Inderdaad een zeer fotogenieke kop, die man.

    Het diertje, geen idee. Ik dacht eerst een stinkdier, maar hebben we dat hier in belgie?

    Tom

    tdn

    juni 2, 2008 at 7:50 pm

  13. Wat een prachtig model is deze man toch steeds opnieuw. En bedankt voor je hele leuke reactie op de zonnedauwfoto. En ja ik heb Argus op het oog 😉

    boomkruiper

    juni 2, 2008 at 9:07 pm

  14. Idd heel fotogenieke kop ! En ook knap van die man om zich zomaar te laten fotograferen !
    Ik kom morgen kijken welk dier hier een pootje geeft, ok ? 🙂 🙂

    tati

    juni 2, 2008 at 9:35 pm

  15. Mooie doorleefde kop. Wat een prettig gezicht om naar te kijken.
    Tsja en de poot…. Misschien van een bunzing?

    André

    juni 2, 2008 at 9:42 pm

  16. Ik zou hem zijn 60 toch niet geven hoor.
    Goed bewaard door het whiskyverbruik?

    pieterbie

    juni 2, 2008 at 10:29 pm

  17. Prachtig kop die man, dat is juist je kan zo’n kop blijven fotograferen. Allez ik dan toch ook. Dat pootje? Een pandabeer, een steenmarter? ik weet het niet… ben nieuwsgierig.

    Bijna juist, Joke…het is niet de gewone pandabeer , maar de kleine panda! (en misschien bedoelde je effectief de kleine panda. In ieder geval verdomd goed gezien!)

    jokdev

    juni 3, 2008 at 6:49 am


Geef een reactie

