Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

fotomodellen gezocht!

with 6 comments

Gaat Koen de glamourtoer op ? Nee, geen paniek. Voor een specifieke cover van een boek rond fietstochten in Belgie ga ik morgen in de buurt van Tielrode (monding Durme in de Schelde) fietsers op de dijk fotograferen. Uiteraard zullen die fietsters herkenbaar zijn op dat beeld en moet ik een schriftelijke toelating hebben tot publicatie. Die formulieren heb ik ter plaatse en het is natuurlijk wel handig als ik al op voorhand met enkelen een afspraak kan maken. Er moeten minstens twee fietsers op het beeld staan in sportieve vrijetijdskledij (geen koerskledij!). De kans dat net jouw beeld  gebruikt wordt voor de cover is niet zo groot omdat ik meerder situaties en fietsers ga fotograferen. Maar als je sowieso zin had in een dagje uit met de fiets met vrouw/man/vriend/vriendin/kinderen, dan kan je het net zo goed in de buurt van Tielrode doen. Prachtige streek!! Laat iets weten als het je interesseert op volgend mailadres: koendelanghe@telenet.be  (vergeet uw telefoonnummer niet te melden!)

Written by Koen

mei 31, 2008 bij 8:19 am

Geplaatst in Varia

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Had mijn vrouw nu niet naar De Haan gemoeten, had ik je wel willen helpen 😉 want zo ver is het niet van mijn deur. Volgende keer dan maar.

    Frederik

    mei 31, 2008 at 1:42 pm

  2. Is een beetje ver fietsen. En heen of terug zul je tegenwind hebben. Succes met de opdracht. We zien tzt de resultaten wel

    Harry de Rooij

    mei 31, 2008 at 2:43 pm

  3. Nou ik hoop voor je dat het een drukste van jewelste wordt 😀
    Hou er rekening mee dat veel mensen je blog lezen en het dus nog best wel eens druk kan gaan worden 😀

    Robbie Veldwijk

    mei 31, 2008 at 7:27 pm

  4. Straks heb je ongewild even veel volk op de been gebracht als op “De gordel” 🙂
    Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat.

    Xray

    juni 1, 2008 at 12:24 pm

  5. iK had dat wel willen doen 🙂 was leuk geweest !

    pauline grossen

    juni 2, 2008 at 9:29 pm

  6. Ik begin nu toch een beetje te lachen. Ik luister net het nummer ”Das Model”, van Kraftwerk…

    :p

    timfreh

    juni 21, 2008 at 12:14 am


Geef een reactie

