Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Oud-Rekem is het mooiste dorp van Vlaanderen!

with 12 comments

Oud-Rekem werd uiteindelijk verkozen tot het mooiste dorp van Vlaanderen! De ‘mobilisatiekracht’ van de Limburgers heeft zeker en vast een rol gespeeld, maar ik kan mij best verzoenen met de uitslag. Het is een prachtig dorp met tal van troeven. Vandaag is er een groot dorpsfeest. Jammer dat het net nu zo slecht weer is want ik zou graag even de sfeer proeven. Hopelijk breekt de zon deze namiddag nog door!

Written by Koen

mei 29, 2008 bij 12:42 pm

Geplaatst in Dorpen

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou dan moet ik daar zeker eens een kijkje gaan nemen, de foto’s die je daar voor had gemaakt zijn in iedergeval erg goed!

    Robbie Veldwijk

    mei 29, 2008 at 3:30 pm

  2. toen ik op het nieuws hoorde dat Oud-Rekem verkozen was, ben ik hier komen kijken naar de beelden, en ja hoor jij hebt er met je foto’s een pareltje van gemaakt!

    MJ

    mei 29, 2008 at 3:51 pm

  3. Leuk dat je dit er nog ven bij vermeld. Je hebt er de sfeer er goed vastgelegd.

    serews

    mei 29, 2008 at 4:27 pm

  4. Nu het verkozen is tot het mooiste dorp, zal ik zeker mijn belofte om het te bezoeken waar moeten maken. Je foto’s erover spreken boekdelen.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 29, 2008 at 4:53 pm

  5. Het was niet mijn persoonlijke favoriet maar ik gun het hen van harte.
    Ik ben af en toe nog eens je foto’s komen bekijken over deze “Mooiste dorp van Vlaanderen”-reeks. De beelden op televisie waren telkens prachtig maar toch kon het niet tippen aan de sfeer die jij telkens wist te steken in je prachtplaatjes.
    Dus niet alleen “Oud-Rekem” is de winnaar, ook jij Koen want je maakte voor mij één van de mooiste reeksen ooit gezien.

    Xray

    mei 29, 2008 at 5:31 pm

  6. Ik ben er nog nooit geweest maar aan jouw foto’s te zien is het wel een mooi dorp(je). Ik ga zeker en vast jouw hele reeks over Het Mooiste Dorp nog eens herbekijken.

    Serge

    mei 29, 2008 at 6:17 pm

  7. Eigenlijk verdienen alle dorpen dat predikaat, want mooi is toch persoonsgebonden. Jij hebt in ieder geval toen een mooie serie van dit dorpje neergezet!

    MoniqueSamui

    mei 29, 2008 at 7:00 pm

  8. Heel mooi !!!

    pauline grossen

    mei 29, 2008 at 7:31 pm

  9. Zeker niet onverdiend! Het was ook een van mijn favorieten.

    fotomart

    mei 29, 2008 at 7:36 pm

  10. Oud-Rekem zal nu beslist een pak toeristen lokken… hopelijk leidt dat niet tot Katarakt-achtige overlasttoestanden. Zeker geen onverdiende winnaar wat mij betreft. En gelukkig verliep deze wedstrijd in een serenere sfeer dan dat VTM-spelletje met die restaurants 😉

    s.goovy

    mei 30, 2008 at 10:55 am

  11. En hoorde het zelfs bij het Nederlands radionieuws. Ja moest wel aan je denken hoor

    boomkruiper

    mei 30, 2008 at 11:34 am

  12. Jij kende dus reeds het mooiste dorp, ik heb er nog nooit van gehoord. Den ouden God zal er dus wel bij varen….
    Mooie reeks heb je daar over!

    manu

    mei 30, 2008 at 12:57 pm


Geef een reactie

