Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Oostende Kitesfestival (4 en slot)

with 22 comments

Tenslotte nog een paar vliegers die op zichzelf al heel fotogeniek waren, maar als je daarmee begint kan je blijven fotograferen… 

Dus hier stop de reeks!

Geen vlieger hieronder, maar toch ook een snapshotje waard. Vermoedelijk een heel bekend figuur in Oostende!

Tenslotte nog eens een totaalbeeld van het spektakel om een idee te krijgen hoeveel vliegers er te bewonderen vielen. En je ziet niet alles!!

Hopelijk tot volgend jaar !!

Written by Koen

mei 20, 2008 bij 7:56 am

22 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die vliegers zijn erg gaaf!
    Groot ook zeg.
    Leuke serie in iedergeval!

    Robbie Veldwijk

    mei 20, 2008 at 8:26 am

  2. Wat een aparte vliegers zitten erbij, de overzichtsfoto vind ik geweldig, het krioelt er zowel op de grond als in de lucht!
    Die man zal trouwens wel een klein kapitaaltje bij elkaar hebben gesprokkeld, het schijnt zeer lucratief te zijn om op zulke dagen het strand af te zoeken naar geld en sieraden.

    Ank

    mei 20, 2008 at 8:27 am

  3. Toffe beelden. Wat zou ik daar graag bij geweest zijn.

    Eveline Boone

    mei 20, 2008 at 8:34 am

  4. knappe beelden en knappe vliegers !
    maar veel te druk voor mij !

    callemie

    mei 20, 2008 at 8:45 am

  5. Koen, ik heb geweldig genoten van deze vrolijke en kleurrijke reeks! Erg leuk!!

    … ‘k ben alweer benieuwd wat je ons gaat brengen!

    MJ

    mei 20, 2008 at 9:26 am

  6. Langs de ene kant ben ik blij dat ik niet geweest ben, veel te druk.
    En dan zie ik hier toch alles vannop de eerste rij.
    Knap in beeld gebracht.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 20, 2008 at 9:49 am

  7. Moet ik volgend jaar toch eens aan denken… Weer een goed excuus om de reis te aanvaarden!
    Mooie beelden Koen en de muntenzoeker heeft al een mooi kleurtje van z’n tochten overgehouden 😉

    René

    mei 20, 2008 at 9:59 am

  8. Het was zeker de moeite waard om er naar toe te gaan. Toch als je van kleuren houdt. Het was één groot feest in de lucht en de drukte, ja, die moesten we er maar eens bij nemen.

    fotomart

    mei 20, 2008 at 12:56 pm

  9. Hoe kleurrijk! Vliegen er zo nooit eens in elkaar?
    Weer een serie mooie beelden, Koen!

    moekemicheline

    mei 20, 2008 at 1:01 pm

  10. Hier zullen kinderen toch helemaal vanuit hun bol gaan. Fantastisch wat een spektakel! Maar niet iedereen keek naar de lucht …

    boomkruiper

    mei 20, 2008 at 2:09 pm

  11. Mooi einde van de reeks. Ik zou inderdaad zeggen: “Tot volgend jaar.”.
    Al mogen we eigenlijk niet zo lang meer wachten om nog eens af te spreken hé.

    Xray

    mei 20, 2008 at 2:12 pm

  12. Mooie kleuren
    toffe composities
    Leuke sfeer

    je hebt ze allemaal in je beelden gestopt
    Het is ook leuk om naar de beelden te kijken

    sofievandam

    mei 20, 2008 at 3:35 pm

  13. Ik ben na enkele dagen afwezigheid (pc-panne) terug in blogland.
    Moet een knappe bedoeling geweest zijn in Oostende.

    Jimmy

    mei 20, 2008 at 4:49 pm

  14. Het is er wel druk met, maar ja wat wil je met mooi weer.
    Zitten heel mooi tussen.Leuk al die vrolijkheid in de lucht.
    Gezellieg avond en groetjes

    Tiny

    mei 20, 2008 at 6:09 pm

  15. Leuke en kleurrijke figuren hangen er daar in de lucht, je kan het zo gek niet bedenken.

    Serge

    mei 20, 2008 at 7:03 pm

  16. Schitterend slot van deze reeks vol kleurenpracht!

    centrocampista

    mei 20, 2008 at 7:48 pm

  17. Ik blijf het een lekker bont event vinden 🙂

    pieterbie

    mei 20, 2008 at 10:37 pm

  18. Je reportages zijn om van te smullen! Wat een platen! Ja wat moet ik er van zeggen? (in jouw (uw zeggen ze in Vlaanderen maar ja ik ben geen Vlaming) woorden :). Hier en daar wat meer contrast? Dit of dat had wat meer zus en zo bewerkt moeten worden? Nee hier kijk ik naar de meester die mij wat kan leren. Prachtig, maar ja dit is ook zo’n evenement (tegenwoordig moet je “event”zeggen :)maar ja evenement is ook Frans)waar je als fotograaf wel heen moet of je het nou leuk vindt of niet. Het lijkt me wel lastig, vooral met wat wind, om je camera zandvrij te houden. Ik vind het leuk dat je mijn blog bezoekt. Mijn harde schijf ga ik deze week defragmenteren en schoonmaken want hij is op wordpress erg traag, dan ga ik er weer op posten.

    illuci

    mei 21, 2008 at 8:49 pm

  19. Heb net je kite-serie bekeken en wat zijn er veel verschillende vliegers.
    Echt in alle soorten en maten. Onvoorstelbaar. Wat een kleuren- en vormenpracht.

    Houdoe

    Jacky

    mei 22, 2008 at 5:53 am

  20. heel mooie foto’s ! jammer dat ik toen niet kon gaan, het was precies de moeite ! En ik woon daar ! Volgend jaar beter !!

    pauline grossen

    mei 22, 2008 at 10:24 am

  21. Mooi is het zeker, en je wist niet van ophouden, alle kleuren ,modellen, passeren de reveu.

    roy

    mei 23, 2008 at 10:02 am

  22. Geweldige reeks was dit!
    Mooie en grappige beelden.
    HIer vind ik vooral de foto met de hond super.

    gekiekt

    mei 25, 2008 at 9:40 am


Geef een reactie

