Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

O-V (11) ‘Het buitenleven’

with 16 comments

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

In de omgeving van Aalst kwam ik in de vroege avond dit landelijk tafereel nog tegen.

Toen ik zag dat de koeien ter plaatse gemolken werden vroeg ik of ik wat beelden mocht nemen. Geen probleem dit keer in tegenstelling tot die andere keer. Integendeel, deze boer was zeer toegankelijk en fier over zijn job én koeien. Meer foto’s volgen morgen…

Wordt  vervolgd…

Written by Koen

mei 11, 2008 bij 7:21 am

16 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtig die koeien in de wei… en de portretten zijn ook heel erg tof, vooral de laatste vind ik super!!

    MJ

    mei 11, 2008 at 8:33 am

  2. Heel knappe portretten, ook de laatste heeft mijn voorkeur. Ik kijk al uit naar het vervolg.

    fbaert

    mei 11, 2008 at 8:43 am

  3. Ja dit zie je niet veel meer dus leuk dat je er foto’s van mocht maken. Markante man en mooie portretten, ik vind ook de laatste het mooist!

    Ank

    mei 11, 2008 at 8:53 am

  4. Da’s tenminste geen mietje deze boer, échte venten laten toe om foto’s te maken.
    Ben benieuwd naar het vervolg.

    pieterbie

    mei 11, 2008 at 10:11 am

  5. kijk koen,
    dat zijn nu de leuke dingen van de mens,
    hij ziet iets wat hem aamspreekt en maakt daar een foto van en geniet,
    plaatst die en laat anderen meegenieten,
    da’s het moois van jouw weblog,
    iedereen mag hier komen genieten van jouw sprokkels,

    fantastisch,
    groetjes
    klaproos

    klaproos

    mei 11, 2008 at 10:54 am

  6. De melkplaats in de wei zie je toch nog zelden. Mooi document.
    En een vriendelijke boer..dat is zeker.

    René

    mei 11, 2008 at 11:49 am

  7. Heel mooi die laatste foto. De trots straalt van zijn gezicht. Heerlijk als mensen zich zo laten fotograferen.

    Janneke

    mei 11, 2008 at 12:34 pm

  8. Dat zijn hele mooie en zeer scherpe portretten van deze boer. Mooi ook zwart-wit.

    Caro

    mei 11, 2008 at 2:37 pm

  9. Z’on symparieke man, dat mag toch wel dat zie je zo.
    t’is n’ echte vlaamse boer, en geen kakventje, zo maken ze het niet meer

    roy

    mei 11, 2008 at 6:44 pm

  10. Toen ik onlangs in de streek wat landchapsfoto’s aan het maken was, riep een boer me zelfs op z’n erf. Ik kreeg meteen een uitleg in geuren en kleuren (je mag dat zelfs letterlijk nemen). Hij zei telkens maar “Allee, neemt daar eens een foto van. En van dat daar ook. En hier, neemt er ook maar ene van”. Het was eigenlijk een best grappige situatie.
    Mooie foto’s trouwens. Zeker met het warme avonlicht. Mooie portretten ook. Goede keuze voor z/w.

    Xray

    mei 11, 2008 at 10:17 pm

  11. Super !! Ziet er ‘nen echten’ uit !!

    tati

    mei 11, 2008 at 11:28 pm

  12. De ondersre is erg mooi maar ook het melkersoverzicht!

    boomkruiper

    mei 12, 2008 at 12:10 am

  13. Leuke serie van het boerenleven en gelukkig dat je nu wel foto’s mocht nemen, vooral omdat je zo’n tafereel niet vaak zult aantreffen waar de koeien in de wei gemolken worden, mooie strijklicht!

    MoniqueSamui

    mei 12, 2008 at 4:33 am

  14. Fantastische portretten van een evenzo fantastische, trotse man. Ik hoop nog vaker zulke foto’s van je te zien. Erg mooi strijklicht, in combinatie met de zwart-wit fotografie.

    Gerard

    mei 12, 2008 at 7:23 pm

  15. Mooi avondlicht in de eerste en die laatste is een knap portret! De man houdt van zijn stiel en dat zie je.

    s.goovy

    mei 12, 2008 at 7:42 pm

  16. Die tweede en derde foto vind ik echt heel erg sterk!

    Robbie Veldwijk

    mei 14, 2008 at 10:46 am


Geef een reactie

