Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Oost-Vlaanderen in beeld (4)

with 11 comments

Binnen in het domein Puyenbroeck te Wachtebeke kan je het molenmuseum ‘Mola’ bezoeken. Zowel de toegang tot het domein als het museum is gratis. Een aanrader voor allen die geïnteresseerd zijn in het molenverleden van Oost-Vlaanderen. Wat me vooral fascineerde waren de zeer knap in elkaar geknutselde werkende schaalmodellen! Beslist een bezoek waard, zoals het hele domein trouwens! Meer info kan je vinden op deze site

Written by Koen

mei 4, 2008 bij 7:16 am

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bedankt voor de tip, ik passeerde er eergisteren, vraag mij nog steeds af waarom ik er niet eens binnenging. Ik had eigenlijk tijd zat na mijn foto’s van het badminton event in de sportzaal ginder achter, ik vertrok daar al om 17u.
    Maar goed, niet getreurd, zal voor een volgende keer zijn.

    pieterbie

    mei 4, 2008 at 8:10 am

  2. Lijkt me een prachtig museum en gratis toegang, waar vind je dat nog??!! Je maatk de mensen wel enthousiast met je foto’s, ze zijn zeer uitnodigend!

    Ank

    mei 4, 2008 at 8:29 am

  3. schaalmodellen maken die nog werken ook, ik heb er respect voor:-)
    bij merkt zoiets nooit:-))
    ik moet de nodige aanpassingen doen🙂
    groetjes
    klaproos

    klaproos

    mei 4, 2008 at 9:18 am

  4. Potverpielekes daar moet ik heen maar het is al gauw een paar uur rijden vanuit Friesland. Professionele foto’s, men krijgt een goede indruk. Op de onderste foto heeft men deuren en ramen openstaan want gezien de ronddraaiende wieken moet het er wel tochten🙂.

    illuci

    mei 4, 2008 at 10:32 am

  5. Koen, ik wil je hier toch even danken voor alle toffe en goede tips die je geeft. Een mens komt te weinig zijn zetel uit, maar sinds ik je site heb ontdekt, ga ik toch meer gebruik maken van jouw tips hoor. Het Hallerbos was al de moeite, Wachtebeke ken ik ook, van vroeger, maar al weer even geleden dat ik er ben geweest. Dus bij deze een welgemeende dank je.

    fbaert

    mei 4, 2008 at 11:50 am

  6. binnen een maand eb ik tijd zat en kan ik terug rijden gelukkig heb ik mijn notitieboekje bij en jou tips om dit allemaal te gaan bezoeken!
    thx

    callemie

    mei 4, 2008 at 11:57 am

  7. Dit klinkt wel goed. Een keer leuk als een uitstapje. Naar een anders land. Een totaal andere onmgeving. En nog wat over de geschiedenis van de molens daar. Ik ga het zeker onthouden.

    Maaike

    mei 4, 2008 at 10:41 pm

  8. Koen,

    ik moet zeggen dat ik België steeds meer ga waarderen. Ik vond het al mooi bij jullie (met name dan de Ardennen), maar ook Vlaanderen ziet er prachtig uit.

    Houdoe

    Jacky

    mei 5, 2008 at 1:31 am

  9. Je hebt hier mooi in kaart gebracht dat de molen het echt doet🙂

    Jan

    mei 5, 2008 at 8:11 pm

  10. Het museum nog niet bezocht, maar domein Puyenbroeck ken ik. Prachtig stukje natuur! Het is bij goed weer vaak druk bij de speeltuin en de “pedalo-vijver” aan de inkom, maar achterin kan je heerlijk rustig wandelen.

    s.goovy

    mei 6, 2008 at 9:10 am

  11. Koen dit is:
    Prachtig fotowerk, mijn favoriet is de laatste … als het ware opendeuren en de beweging bevriezen van de windmolen erachter…. Het oog van de kenner!
    Ook bedankt voor de info, ik wist van dit museum maar ik ben er nog nooit geweest. Moet ik dus belist eens gaan doen…koen !

    Mvg
    Lamp hobyyfotograaf

    lamp

    mei 14, 2008 at 7:06 am


Geef een reactie

