Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Oost-Vlaanderen in beeld (2)

with 17 comments

Het hoeft hier nu niet altijd puur om de fotografie te gaan… In dit logje eens een leuke toeristische tip!

In Wachtebeke bij de Kalvebrug kan je kajaks en kano’s huren en urenlang vanop het water genieten van een uniek stukje natuur in Vlaanderen. Je kan verschillende trajecten afleggen . Je kan bijvoorbeeld tot het dorpje Mendonck varen en terug. Of tot Puyenbroeck waarbij de kajaks ter plaats worden afgehaald door de eigenaar.

Uniek is evenwel dat sportievelingen een heel traject van maar liefst 32 km kunnen afleggen in één of twee dagen langs onder meer de idyllische Zuidlede! (alleen buiten het broedseizoen van de watervogels!)

Meer info vind je hier

Written by Koen

mei 2, 2008 bij 9:54 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat hoeft zeker niet … ik dwaal ook regelmatig af en dat maakt het ook leuk!
    Zelf ben ik niet zo’n sportieveling, maar het lijkt me wel leuk als er iemand anders wil roeien en je laatste foto is een plaatje! Fijn weekend!

    MoniqueSamui

    mei 2, 2008 at 11:05 am

  2. Hey, dat wist ik niet. Ik rijd daar straks naartoe, maar dan wel voor de Beker van Vlaanderen in de sporthal ginder.

    pieterbie

    mei 2, 2008 at 11:18 am

  3. Ik ben ook niet zo sportief dus zou dit niet gauw doen maar het is wel heel leuk om naar te kijken en die onderste foto is prachtig!

    Ank

    mei 2, 2008 at 11:46 am

  4. Leuk als je van kanoén houd. Ze hebben er mooi weer bij gelukkig.

    els

    mei 2, 2008 at 5:17 pm

  5. Dit heb ik twee jaar geleden gedaan.
    Echt om eens te doen.
    Toch knap vastgelegd.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 2, 2008 at 5:57 pm

  6. Heb eens het halve traject afgevaren. Beslist een aanrader! Ook voor natuurliefhebbers! Wilde eenden, reigers en bovenal rustig, ver van alle drukte. Drie mooie foto’s en wat een plezier hebben die twee!

    Yves

    mei 2, 2008 at 7:05 pm

  7. das nen leuken tip voor éénvoetigen hihi

    callemie

    mei 2, 2008 at 7:22 pm

  8. Weeral mooie toeristische foto’s. Sterk werk Koen.

    Xray

    mei 2, 2008 at 8:22 pm

  9. Ot; Ik heb het geluk om in de dierentuin in emmen te werken, vandaar.

    Gesnapt!😉

    els

    mei 2, 2008 at 8:41 pm

  10. Peddeltjes in brugkleuren🙂 Leuk

    boomkruiper

    mei 2, 2008 at 9:50 pm

  11. Leuk om weten! Peddelen is voor mij niet meer weggelegd (schouderprobleem) maar met de fiets kan ik de streek misschien wel eens verkennen.

    Prachtige streek om te fietsen, Martine! (en ik kan het weten!)

    fotomart

    mei 2, 2008 at 9:54 pm

  12. Heb ik een paar jaar geleden gedaan. Met een bende vrienden. Heel tof !!!!

    tati

    mei 3, 2008 at 10:19 pm

  13. Kajakken, het is al 16 jaar of langer geleden dat ik da tnog eens gedaan heb. Echt heel plezant. Jouw foto’s doen me opnieuw goesting krijgen🙂

    Serge

    mei 4, 2008 at 9:36 am

  14. Leuke actiefoto’s! De ware fotograaf verraadt zich altijd, ook al “hoeft het niet om de fotografie te gaan”:)!

    illuci

    mei 4, 2008 at 10:29 am

  15. Die laatste vind ik van deze erg leuk! Mooi beeld door de strakke spiegeling.

    Robbie Veldwijk

    mei 5, 2008 at 4:02 pm

  16. Mooie rood-blauw-groene combinatie kleuren🙂

    Jan

    mei 5, 2008 at 8:13 pm

  17. Het zag er een heeeel plezierige dag uit,
    kom zeker regelmatig eens langs

    Patrick

    februari 8, 2009 at 10:59 am


Geef een reactie

