Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Het hallerbos: het laatste weekend!

with 18 comments

Ik ben gisterenochtend op weg naar de provincie Oost-Vlaanderen toch nog even langs het Hallerbos geweest. Ongelofelijk hoe vlug het evolueert! Op sommige plaatsen zijn de wilde hyacinten al bijna uitgebloeid, maar de volgende dagen loont het uiteraard nog steeds de moeite om te gaan kijken! Niet té lang wachten echter! Eén van de grote voordelen van het fotograferen in een bos is dat de zon niet noodzakelijk hoeft te schijnen. Integendeel, bij bewolkt weer heb je geen last van harde contrasten en komen de kleuren mooi verzadigd over.

Om er gemakkelijk te geraken neem je best op de ring rond Brussel de afrit ‘Huizingen’ en in Dworp sla je aan de kerk rechts in en rij je de heuvel op tot aan één van de parkings aan de rand van het bos

Meer foto’s van het Hallerbos: hier

Written by Koen

april 26, 2008 bij 9:46 am

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je foto’s blijven boeien over dit Hallerbos.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 26, 2008 at 10:00 am

  2. Hmmm dat paadje ken ik niet 🙂 Een mooi beeld toch wel.

    Ik hou eerder van de herfstkleuren in een bos, ik zal in het najaar eens op pad gaan…

    Serge

    april 26, 2008 at 10:30 am

  3. Prachtig plaatje, echt leuk om naar te kijken, mooie kleuren, boeiende compo

    fbaert

    april 26, 2008 at 10:53 am

  4. prachtig, gewoon.
    Tot mijn ergernis vrees ik dat ik er niet geraak.
    Ben hier een PC-reanimatie aan het doen. w-e ligt een beetje overhoop 🙂
    Zal voor volgend jaar zijn.

    pieterbie

    april 26, 2008 at 11:11 am

  5. Wat wordt het blauw mooi in het wandelpad gevangen!

    boomkruiper

    april 26, 2008 at 2:25 pm

  6. Blijven mooie foto’s en wat tof dat je ons de weg wijst.

    jokdev

    april 26, 2008 at 3:26 pm

  7. geweldig mooi koen,
    ik geniet er nog van na als ik er aan terug denk,
    ik heb zelden iets mooiesr gezien in m’n leven

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    april 26, 2008 at 7:46 pm

  8. Ik ga morgen eens gaan kijken. Je hebt me door de prachtige foto’s zo nieuwsgierig gemaakt dat ik het wel eens in het echt wil zien.

    ambigirl

    april 26, 2008 at 7:50 pm

  9. Het staat op mijn programma voor morgen. Benieuwd wie ik allemaal ga tegen komen.

    fotomart

    april 26, 2008 at 9:55 pm

  10. Wat is het toch een prachtig gezicht dat blauw van de hyacinten door de bomen. Ik vind het zo jammer dat het voor ons zo ver weg is.

    els

    april 26, 2008 at 10:06 pm

  11. Ik vrees dat het weer niet voor dit jaar zal zijn… jammer genoeg, maar zo weet ik weer al een eerste tip voor volgend jaar ! 😉 🙂

    tati

    april 26, 2008 at 10:07 pm

  12. Het heeft echt iets bovennatuurlijks,dat blauwe tussen al het groen.
    Fijne zondag Koen.

    Jimmy

    april 27, 2008 at 7:40 am

  13. Wat ziet dat er toch weer erg mooi uit! Jammer dat we dat niet hier in de buurt hebben maar gelukkig lees ik dan dat van jou weer.

    Robbie Veldwijk

    april 27, 2008 at 11:12 am

  14. Mooi! Leuk ook dat slingerend wegje vooraan.

    s.goovy

    april 27, 2008 at 10:05 pm

  15. Heel mooi, had bij klaproos ook al foto’s gezien.
    Die had het geluk er heen te gaan 🙂
    Is idd prachtig en sprookjesachtig.
    En zo’n bos hebben wij hier weer niet, wij hebben het veengebied.
    is juist zo leuk om een ander je omgeving te alten zien, met dit soort foto’s.
    Groeten en een fijne dag !

    Tiny

    april 28, 2008 at 8:14 am

  16. Jouw foto’s zijn een streling voor het oog… Van sommige foto’s ben ik jaloers omdat ik ze niet zelf maakte …

    Bert

    april 28, 2008 at 7:04 pm

  17. even komen kijken en P-ter heeft
    niets teveel gezegd ..!!
    wat mooi , maar té ver weg voor mij
    om even te gaan kijken ..
    heb genoten van je blog !
    staan mooie dingen op 😉
    groetjes Lenie

    lenie

    mei 1, 2008 at 7:40 am

  18. Hoi Koen ik kom hier via Peter die had dit als link in zijn logje staan.
    Prachtig dit bos met een waar bloementapijt.
    Je hebt helemaal een mooi weblog ik heb meerdere mooie kiekjes zien staan.
    Groetjes Tinie

    Tinie

    mei 1, 2008 at 1:37 pm


Geef een reactie

