Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Zwammen

with 19 comments

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Update 22 april: Wegens acuut tijdsgebrek even een gekke zwam tussendoor. Misschien niet zo gepast in deze tijd van het jaar. Nochtans zie je zwammen wel degelijk het hele jaar door, maar zijn ze minder opvallend door de overvloedige vegetatie. Een nieuwe recente reeks volgt wel binnen een paar dagen…

natuur-146.jpg

Written by Koen

april 21, 2008 bij 7:06 pm

Geplaatst in Natuurfotografie

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tussen al het Hallerbos-geweld door met zwammen komen aanzetten, da’s durven🙂
    Mooie texturen in deze foto, Koen!

    s.goovy

    april 21, 2008 at 7:26 pm

  2. Een soort drieling, lijkt me. Erg mooi weergegeven!

    illuci

    april 21, 2008 at 7:31 pm

  3. Ik moet mijn voorganger bijtreden, mooie scherpe textuur, mooi licht en heel veel oog voor detail.

    fbaert

    april 21, 2008 at 7:31 pm

  4. De start van een nieuwe reeks??
    Alvast een mooie foto, knappe details.

    Geen nieuwe reeks, Kevin. Door tijdsgebrek vlug even eentje uit het archief genomen

    Xray

    april 21, 2008 at 7:35 pm

  5. Wat een rare kwiet van een zwam!

    fotomart

    april 21, 2008 at 7:48 pm

  6. Inderdaad hele mooie patronen en kleuren in deze foto. Maar het wordt toch lente? Is het ook nu zwammentijd!! Ik zal er eens op letten. Het is zo te zien de moeite.

    Je ziet nu ook zwammen! Let er maar eens op, maar dit is wel degelijk een archiefbeeld. Heb even weinig tijd…

    Caro

    april 21, 2008 at 7:54 pm

  7. Een soort drieling, lijkt het wel! Heel mooi weergegeven, ook het eromheen liggende hout golft prachtig mee!

    Erik Tjallinks

    april 21, 2008 at 8:02 pm

  8. schitterende zwammen koen,
    zijn ze er alweer …
    of niet weggeweest ??

    klaproos

    april 21, 2008 at 9:11 pm

  9. Dag Koen,
    Een erg mooie en scherpe foto!
    Ik vind de houtstructuur als achtergrond
    ook erg geslaagd.
    gr.
    Ton

    Ton

    april 21, 2008 at 9:24 pm

  10. heu, en ik dacht dat de herfst het zwammenseizoen was ?!
    Mooi hoor !
    PS : ja, sinds ik avondschool volg, ben ik een ZWfan geworden, wat niet wil zeggen dat ik geen kleurenfoto’s meer zal maken….

    tati

    april 21, 2008 at 10:49 pm

  11. Schitterend Koen … de kronkelende lijnen van de boom in de achtergrond en dan zo’n prachtig zwam … prachtige combi!

    MoniqueSamui

    april 22, 2008 at 4:40 am

  12. prachtig, de natuur is geweldig en jij weet ze naar recht te fotograferen! Knap werk!

    MJ

    april 22, 2008 at 6:29 am

  13. Rare soort is dat. Nog nooit tegengekomen, wel mooi!

    Caroline

    april 22, 2008 at 7:43 am

  14. Is een mooie gekke :-))
    Mooi in het licht, zwammen zie je idd altidj. dus kan hoor deze foto.
    Ook al druk, sterkte ermee.
    Groeten.

    Tiny

    april 22, 2008 at 10:18 am

  15. Waar heb je die gevonden, een prachtexemplaar!

    rein

    april 22, 2008 at 10:47 am

  16. Bedankt voor dit inzicht, zo had ik er nog niet over nagedacht: ze zijn er wel maar je ziet ze niet.
    Leuk!

    pieterbie

    april 22, 2008 at 12:12 pm

  17. het is inderdaad niet echt een voorjaars foto. Ik zie ze inderdaad ook regelmatig in het bos.

    serews

    april 22, 2008 at 6:09 pm

  18. Ik vind het een unieke foto, heel Knap!
    Als het weer zo blijft, zullen ze nu wel aan het uitdrogen zijn.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 22, 2008 at 6:46 pm

  19. Nou dan wachten we nog een paar dagen zou ik zeggen, deze vind ik ook weer mooi hoor. Ondanks welke manad we nu zitten.

    Robbie Veldwijk

    april 22, 2008 at 10:46 pm


Geef een reactie

