Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kleiputten bij Tielrode

with 19 comments

Zoals ik al eerder zei komen er nu een aantal hectische weken aan! Voor landschapsfotografie is het nu een droomperiode. Het licht is nog zacht (de zon staan nog niet te hoog) en toch worden we al op lange dagen getrakteerd. Bovendien kan het zonlicht nog mooi door het jonge gebladerde doordringen en krijg je nog niet af te rekenen met de typisch harde contrasten van de zomermaanden. Momenteel fotografeer ik in opdracht enkele wandel- en fietstochten in Oost-Vlaanderen en ga ik dagelijk één van de genomen beelden hier te kijk stellen.

Written by Koen

april 15, 2008 bij 7:55 am

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hey Koen,
    ik kan me voorstellen dat je nu wel in je nopjes bent dan,alle dagen
    de prachtige natuur in voor je opdracht. Het levert weeral prachtige beelden op.
    Ik trek er dadelijk ook nog eens op uit.

    Jimmy

    april 15, 2008 at 8:37 am

  2. je laat hier goed zien wat voor een mooie foto’s je kan maken bij de tijd je hier uitlegt. Erg leuke foto’s heb je gemaakt,maar misschien had ik bij de onderste gekozen voor een andere verdeling.

    serews

    april 15, 2008 at 8:50 am

  3. waanzinnig mooi en wat het licht betreft, ja, dit is fantastisch he ? dat zachte licht. Heel veel plezier met jet wandel- en fietsroutes opdracht. Zo’n opdracht lijkt me ook wel wat, ik ben alleen geen professional

    Margrietgeniet

    april 15, 2008 at 9:45 am

  4. Zo’n opdracht is jou op het lijf geschreven en dus zijn we nieuwsgierig naar de resultaten!
    Mooi foto’s boven!

    René Wouters

    april 15, 2008 at 10:25 am

  5. Je hebt gelijk met dat licht en dat is ook aan je foto’s goed te zien. De onderste is mijn favoriet door de mooie waterpartij met de spiegelingen

    Harry de Rooij

    april 15, 2008 at 10:59 am

  6. Ik volg je met veel belangstelling. Altijd bereid om iets nieuws te ontdekken. Het licht is op deze foto’s heel mooi. Zacht en toch sprekend.

    fotomart

    april 15, 2008 at 12:00 pm

  7. prachtig vooral de tweede
    met haar vleugels gespreid!
    dit wordt zeker een hele mooie reeks
    ik kijk er naar uit

    callemie

    april 15, 2008 at 2:51 pm

  8. Tof, wie weet komen we elkaar niet tegen ergens ten velde in oost-vlaanderen.

    centrocampista

    april 15, 2008 at 7:14 pm

  9. Poten, snavel en zwammetjes kleuren prachtig samen. Ben benieuwd naar je reportage!

    boomkruiper

    april 15, 2008 at 7:17 pm

  10. Weer mooie foto’s Koen. Het is ongetwijfeld heel hard werken, en ik heb mateloos respect voor de weg die je reeds aflegde, maar soms wou ik toch dat ik even in je schoenen mocht staan. Dergelijke opdrachten moeten heerlijk om te doen zijn. Succes alvast en blijf ons aub verbazen met dergelijke pareltjes.

    Xray

    april 15, 2008 at 7:24 pm

  11. Deze modellen staan te pronken voor je camera. Knap!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 15, 2008 at 9:25 pm

  12. mooi koen,
    ik blijf je volgen,en mijn ogen uitkijken:-)

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    april 15, 2008 at 9:36 pm

  13. Wat een pracht van foto’s!

    jokdev

    april 15, 2008 at 9:55 pm

  14. stiekem benijd ik je om je heerlijke opdracht
    heerlijk om je hobby en werk zo te kunnen combineren
    plezier in je werk gegarandeerd 🙂

    Seraka

    april 15, 2008 at 10:02 pm

  15. Doe je die routes dan ook volledig. Te voet of met de fiets ? Lijkt me wel heel tof. Je maakt er in elk geval schitterende plaatjes !

    (bijna) volledig!

    tati

    april 15, 2008 at 10:23 pm

  16. wauw heerlijke platen zijn dit weer! Mooi van kleur en erg mooie scherpte heb je erin zitten!

    Robbie Veldwijk

    april 15, 2008 at 11:18 pm

  17. Hele mooie foto’s. Prachtig scherp ondanks dat de ganzen behoorlijk in beweging zijn. Ik zie ook uit naar je foto’s uit Oost-Vlaanderen. Zo genieten wij een beetje mee van jouw opdracht.

    Caro

    april 16, 2008 at 4:40 pm

  18. Fantastisch, man, die eerste vind ik TOP.

    pieterbie

    april 16, 2008 at 7:30 pm

  19. Prachtige foto’s! Vogels zijn altijd leuk om te fotograferen, zeker als er actie is. De eerste foto vind ik het mooiste. Groetjes van Janneke

    Janneke

    april 16, 2008 at 9:06 pm


Geef een reactie

