Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Haspengouw in bloei!

with 15 comments

Door omstandigheden (twee lopende opdrachten) toer ik nu voornamelijk in Oost-Vlaanderen en Brussel, maar hopelijk vind ik tussendoor toch nog eens de tijd om richting Haspengouw te trekken. Daar is het namelijk binnenkort te doen voor landschapsfotografen…Haspengouw in bloei!

Meer foto’s van Haspengouw: hier!

Written by Koen

april 14, 2008 bij 10:14 am

Geplaatst in Bloemen, landschappen, lente

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dag Koen,
    Haspengouw….mij zegt het niets!
    Maar de foto is mooi met de kerktoren wazig op de achtergond.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    Ton

    april 14, 2008 at 10:44 am

  2. :-))
    ik ben erg blij dat ik erzaterdag geweest ben maar ik denk als jij komende zaterdag gaat dat het er dan hélemaal geweldig uitziet koen, de weersvoorspelling is 16 graden, da’s geweldig wil ik wedden
    mooi om te zien de hele streek, alleen heb je pech als er gespoten wordt en de wind staat jouw kant op 🙂

    groetjes
    klaproos

    @ Klaproos: ’t Wordt helaas bijzonder moeilijk om er te geraken. Ik zit met een leuke opdracht in Oost-Vlaanderen, het Hallerbos kleurt momenteel volledig blauw en ik geraak hopeloos achter met nog te verwerken reportages op m’n harde schijf. Ik zit in een knoop… (en dan blog ik nog, de stommerik dat ik ben!)

    klaproos

    april 14, 2008 at 11:14 am

  3. Ze blijven altijd de moeite van het kijken waard, die bloesem-foto’s. De achtergrond had van mij nog iets vager mogen zijn.

    Harry de Rooij

    april 14, 2008 at 2:01 pm

  4. Wel opletten voor katarakt als je te veel foto’s neemt daar in Haspengouw (pfffff, flauw mopje, ik weet het 😛 )

    s.goovy

    april 14, 2008 at 2:01 pm

  5. Een drukke tijd voor een fotograaf: bloesems, Hallerbos, jong leven op het water, fris groen aan de bomen…

    fotomart

    april 14, 2008 at 4:29 pm

  6. Mooie foto met deze achtergrond.
    je hebt het maar druk lees ik. Succes en sterkte ermee.
    groeten

    Tiny

    april 14, 2008 at 6:17 pm

  7. Prachtige bloesem-foto, de achtergrond mooi zo wazig!

    zeezicht

    april 14, 2008 at 6:27 pm

  8. Weer een aantal heel mooie foto’s te bezichtigen!

    jokdev

    april 14, 2008 at 6:46 pm

  9. Jawel, de bloesemtijd, ook hier in NL in de Betuwe, breekt aan.
    Als je de kans hebt, doen!
    En Koen, bloggen is geen werken, ontspanning dus voor de dag van morgen 😉

    René Wouters

    april 14, 2008 at 7:33 pm

  10. prachtig, de bloesemtocht kan beginnen!

    MJ

    april 14, 2008 at 8:30 pm

  11. Zeer knappe foto !!

    Met de stad als achtergrond !!
    Het geeft rust in de foto !!

    Bedankt voor de tip ! ik zal dat eens proberen doen
    Zelfs in België blijven ze dwars doen die beestjes 😉

    Ik ben inderdaad in Venetië geweest , en je kan er niet geweest zijn zonder zo een maskertje te kopen hé 😉

    x Sofie x

    Sofie

    april 14, 2008 at 9:13 pm

  12. Bijzonder, vind het zelfs mooi dat je in de verte nog iets herkendbaars ziet.
    Is weer een andere benadering van de bloei weer te geven.

    roy

    april 14, 2008 at 9:52 pm

  13. Owke, heel mooi voorbeeld van een diagonaal compositie vertrekkend uit de hoek, en die achtergrond is natuurlijk TOP.

    pieterbie

    april 14, 2008 at 10:53 pm

  14. Heel lief!

    boomkruiper

    april 14, 2008 at 11:55 pm

  15. Mooi zo met die achtergrond waarbij je nog wel ziet dat het een kerktoren moet voorstellen. Erg geslaagd weer, al zijn deze foto’s natuurlijk nu heeeel erg veel te zien op de andere blogs blijven het mooie dingen. De bloei van de natuur in de lente is altijd mooi en geeft mij een goed gevoel. Misschien moet ik dan toch ook maar eens een foto proberen te maken van het bloempje maar dan net als jij vooral op een andere manier proberen want dat maakt het natuurlijk leuk, de uitdaging :P. Zoals jij hier laat zien dat je niet alleen denkt aan de voorgrond maar ook aan de achtergrond.

    Robbie Veldwijk

    april 15, 2008 at 10:49 pm


Geef een reactie

