Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Argus fotowedstrijd

with 5 comments

Wellicht zullen velen al op de hoogte zijn, maar voor de enkelen die het niet weten: elk jaar organiseert Argus, het milieupunt van KBC en Cera een interessante fotowedstrijd met diverse thema’s. Er zijn voor 10.000 euro aan prijzen te winnen en de wedstijd staan open voor iedereen (amateurs, beroeps, Belgen, Nederlanders…) en is bovenal gratis! Deelnemen kan via het net. Niet deelnemen is dus stom, tenzij je het vergeet (wat mij meestal overkomt). Niet uw ding? klik dan eens op categorieën… er is voor elk wat wils, maar wees kritisch op jezelf want het niveau is tamelijk hoog. Meer info: http://fotowedstrijd.argusmilieu.be

Written by Koen

april 14, 2008 bij 3:37 pm

Geplaatst in Tips

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit jaar ga ik ook eens meedoen,…als ik het ook niet vergeet om mijn foto’s te uploaden 🙂

    centrocampista

    april 14, 2008 at 7:27 pm

  2. Ik ben eens gaan kijken op de site naar de vorige winnaars. Straffe kost zoals we dat zo mooi kunnen zeggen 🙂

    dmpictures

    april 14, 2008 at 8:46 pm

  3. Jaaaa ken ik en het landschap moet uit Belgie komen dus …helaas, maar gelukkig blijven er veel categorien open. Jij moet zeker meedoen!

    @Boomkruiper: alleen landschappen moeten inderdaad uit Belgie komen. De overige thema’s mogen ook in het buitenland genomen worden zoals je weet. Nederlanders hebben dus ook hun kans en zijn al regelmatig in de prijzen gevallen!

    boomkruiper

    april 14, 2008 at 11:57 pm

  4. Ik was er in ieder geval niet van op de hoogte.
    Bedankt voor de link. Heel sympathiek.

    gekiekt

    april 15, 2008 at 8:09 pm

  5. Bedankt voor de tip ik zal ook eens kijken misschien wel leuk om eens mee te doen.

    Robbie Veldwijk

    april 15, 2008 at 11:21 pm


Geef een reactie

