Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ronde van Vlaanderen 2008 (6, slot)

with 25 comments

Ik heb ook nog een aantal beelden van de Kluisberg en de bosberg, maar dan wordt de reeks wel iets te lang naar mijn gevoel. Hier als laatste foto toch nog een beeld van op de Kluisberg, de eerste helling van de dag. Ik vind het persoonlijk wel een leuke. De zorgzame oplettende vrouw ( renners komen gevaarlijk snel af! ) en de man op jacht …of het eeuwig terugkerend rollenpatroon.

Totdaar mijn reeks over de Ronde van Vlaanderen waarin ik zowel sfeer- als actiefoto’s wou nemen. In principe bijna niet mogelijk. Ofwel neem je sfeerfoto’s , ofwel actiefoto’s. Ik was er echter puur voor het plezier en het is wel eens leuk om iets totaal anders te fotograferen dan dat je gewend bent. 

Written by Koen

april 11, 2008 bij 5:00 am

25 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inderdaad heel knappe sfeerfoto.

    pieterbie

    april 11, 2008 at 5:05 am

  2. Heel leuke foto … ze hebben bijna een eigen ploeg bijelkaar al zal moeders daar
    niet zo blij mee zijn 🙂 Ik heb genoten van deze ronde, heel mooie sfeerbeelden en de actiefoto’s waren heel spectaculair.

    MoniqueSamui

    april 11, 2008 at 5:39 am

  3. hele mooie reeks
    haha de renner op jacht naaar de andere renners hihi

    callemie

    april 11, 2008 at 6:33 am

  4. Afsluiten op een hoogtepunt zeg. Wat mij betreft de absolute topper uit deze reeks!

    s.goovy

    april 11, 2008 at 7:42 am

  5. Ik heb een gedeelte van een geweldige serie gemist zie ik. fanatastische foto’s Koen. Eigenlijk ben ik een beetje Vlaaming van binnen. Ik vind jullie passie voor de wielersport fanatastisch. Leuk ook om te zien hoe het publiek reageert, maar toch had ik Sebastiaan Langeveld liever zien winnen.

    serews

    april 11, 2008 at 8:15 am

  6. Prachtig werk geleverd. Vooral deze laatste foto is er één om te koesteren.

    robert vollekindt

    april 11, 2008 at 8:22 am

  7. ik wil nog meer foto’s !!! Zeker als het zo’n goeie zijn!!!

    luisindepels

    april 11, 2008 at 8:38 am

  8. Mooie sportieve reeks Koen.
    Fijn weekend

    Jimmy

    april 11, 2008 at 8:39 am

  9. Voor mij steekt dus er helemaal bovenuit. Prachtig 🙂

    Karina

    april 11, 2008 at 8:39 am

  10. ‘k heb genoten van je “Ronde”!

    MJ

    april 11, 2008 at 9:24 am

  11. Een zeer leuke reeks! Zelf ben ik niet echt een wielerliefhebber, maar de sfeer die de foto’s uitstraalt, raakt me toch wel!

    Jurgen

    april 11, 2008 at 9:46 am

  12. gelukkig speelt de moeder een beetje voor dranghekken, want als ’t koers is dan moet ge op de vaders niet veel rekenen…

    nyklyn

    april 11, 2008 at 9:50 am

  13. Och Koen.. wat een prachtige serie heb je hier geplaatst de laatste dagen over de ronde van Vlaanderen. Van mij mag je rustig nog een paar daagjes dorgaan met plaatsen van foto’s hierover. Vooral je foto’s van de toeschouwers (sfeerfoto’s) kan ik erg waarderen.

    TruusW

    april 11, 2008 at 10:23 am

  14. Deze laatste is schitterend!!!! De expressie, de kleuren en helaas het rollenpatroon -:)

    jokdev

    april 11, 2008 at 11:30 am

  15. Ook de kinderen gaan er helemaal in op. Echt typisch voor wielerfanaten om in tenue te komen supporteren. Ik zie mijn eigen kinderen nog paars-wit gekleed voor tv zitten omdat er een match was waarbij Anderlecht speelde.

    fotomart

    april 11, 2008 at 12:05 pm

  16. Mooie foto, jong geleerd is oud…..!
    Je hebt de Ronde van Vlaanderen mooi weergegeven.
    Een prachtig overzicht.
    gr.
    Ton

    Ton

    april 11, 2008 at 2:19 pm

  17. Geweldige foto. Pappa en de kinderen razend enthousiast maar moeder blijft op haar kroost letten.

    Harry de Rooij

    april 11, 2008 at 2:39 pm

  18. ’t Zijn precies de Daltons hier…grappig die klein mannekes in hun tenue.
    Knappe reeks om naar te kijken en te genieten, bedankt Koen.

    Kris

    april 11, 2008 at 2:41 pm

  19. Een knappe uitsmijter is dit! Super!
    En Koen, als je genoeg hebt van je rondje mooi Vlaanderen kun je altijd nog
    dit soort foto’s gaan maken want ze doen echt niet onder voor die van de professionals!

    René Wouters

    april 11, 2008 at 3:06 pm

  20. Knappe foto, de sfeer druipt er vanaf.
    Knap!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 11, 2008 at 7:55 pm

  21. Aan het aantal reacties alleen al merk je het: dit is een superfoto. Bedankt om ons de sfeer mee te laten opsnuiven.

    Xray

    april 11, 2008 at 8:03 pm

  22. Héél knap deze !!

    tati

    april 11, 2008 at 9:13 pm

  23. Wederom weer een erg leuk slot gekozen! Daar ben je goed in daar ben ik nu wel achter. Deze vind ik in iedergeval weer erg sterk gekozen!

    Robbie Veldwijk

    april 11, 2008 at 11:37 pm

  24. Deze ronde van vlaanderen kan toch niet op tegen die van jou Koen.
    Mooie serie. Dank daarvoor.

    Houdoe

    Jacky

    april 12, 2008 at 9:11 pm

  25. Ohhh dit is een mooie actiefoto! En de spanning op de smoeltjes!

    boomkruiper

    april 14, 2008 at 11:53 pm


Geef een reactie

