Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ronde Van Vlaanderen 2008 (5)

with 17 comments

Vallen en opstaan… Het hoort er bij in de Ronde.

Een goed evenwicht kan helpen…

Alle tot nu toe getoonde foto’s werden op de Oude Kwaremont genomen, maar ik ben even voordien ook nog de sfeer gaan opsnuiven op de Kluisberg en na de doortocht van de Kwaremont was ik ook nog op de Bosberg  Ik was van plan om die foto’s ook nog te tonen, maar dan wordt de reeks te lang en ik moet er toch ook voor zorgen dat ik niet te lang afwijk van het thema ‘fotogeniek Belgie . Aldus besluit ik morgen met nog één leuke sfeerfoto van de Kluisberg. Een foto die het rollenpatroon in onze maatschappij mooi weergeeft…

Written by Koen

april 10, 2008 bij 8:35 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gelijk even wat foto’s achter elkaar genomen? Je moet ook niet je camera scheef houden hé anders kunnen ze niet blijven staan 😛

    Robbie Veldwijk

    april 10, 2008 at 9:39 am

  2. Het was wel even heel goed kijken naar die renner op de grond. Het lijkt alsof zijn hoofd er af gereden is.

    fotomart

    april 10, 2008 at 9:44 am

  3. Heeft dat wachten toch geloond Koen … spectaculaire foto’s, haartjescherp en
    die laatste is helemaal geweldig zoals ze zich in balans weten te houden, die
    rechtse renner weet ze nog net binnen je kader te houden 🙂

    MoniqueSamui

    april 10, 2008 at 9:53 am

  4. Dat zijn echt mooie beelden…maar die valpartijen, daar heb ik toch steeds weer moeite mee. Zou het daarom zijn dat ik geen coureur ben geworden op de fiets.. 😉
    Je zat er mooi bovenop!

    René

    april 10, 2008 at 10:22 am

  5. hij is dus toch gevallen
    ik dacht het wel als bij de vorige de renner gevallen is zal koen het wel op foto hebben
    niet evident
    mijn mussen waren gemakkelijker hoor!

    callemie

    april 10, 2008 at 11:17 am

  6. Oude Kwaremont, Bosberg, Kluisberg… het wordt wat ingewikkeld voor mij 🙂 Ik ken de streek niet dus ik zie het verschil toch niet 🙂 Maar wel heerlijke actiebeelden die je hier toont!

    Serge

    april 10, 2008 at 11:54 am

  7. Als ze zo spannend en prachtig zijn, mag het van mij nog even verderduren.
    Het is toch Belgisch.
    Op morgen naar de kluisberg.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 10, 2008 at 2:36 pm

  8. Boenk, die ligt er! Mocht het de val van een Boonen of een Hoste geweest zijn, dan had je wel een leuk reeksje om te verkopen aan kranten of tijdschriften denk ik.

    s.goovy

    april 10, 2008 at 3:14 pm

  9. Mooi in beeld gebracht. Je stond op de goede plaats en dat is ook steeds een eigenschap van de betere fotograaf, vooraf inschatten waar er iets te beleven kan zijn.

    Xray

    april 10, 2008 at 4:19 pm

  10. Wat een prachtige serie van een echte klassieker.
    En dit is geen afwijken hoor. Dit hoort ook écht bij België. En deze koers is weldegelijk fotogeniek.

    Houdoe

    Jacky

    april 10, 2008 at 6:07 pm

  11. echt wel mooi in beeld gebracht. Men moet toch altijd wel een beetje geluk hebben met de plaats waar men staat, maar niettemin moet je ze nog altijd nemen op het juiste ogenblik. Goed gedaan!

    jurgen

    april 10, 2008 at 6:23 pm

  12. Toch gevallen, hoop dat de blessure mee viel.
    Die erachter reed had even mazzel, dat hij er niet bovenop viel.
    Mooie serie…hoort echt bij België, vaak staat de tv op zondagmiddag op wielrennen hier.
    Ben benieuwd wat je ons morgen laat zien.
    groeten.

    Tiny

    april 10, 2008 at 10:03 pm

  13. Amaai, je hebt zelf een Ronde gereden ! Maar met de auto veronderstel ik 😉 🙂
    Die renner is dan toch gevallen… hopelijk kon hij weer verder zonder al te veel problemen…
    (PS : ja tijdens de Ronde op zondag, staat er op die plaats (foto op mijn weblog) vééél meer volk. Dan moet je een paar uur op voorhand positie innemen… )

    tati

    april 10, 2008 at 10:06 pm

  14. Voor mij is dus fotogeniek België hoor.
    Alé, de Ronde van Vlaanderen, wat kan nu meer Belgisch zijn?
    Zalige actiefoto’s, je was op de goede plaats op het goede moment.

    pieterbie

    april 10, 2008 at 10:30 pm

  15. Ik was benieuwd van de vorige post of de renner al dan niet was gevallen. Ja dus.
    Mooie actiebeelden.

    dmpictures

    april 10, 2008 at 11:19 pm

  16. Mooi vervolgverhaaltje 🙂 Tsja, de risico’s van het vak hé.

    Karina

    april 11, 2008 at 8:38 am

  17. Leuk reportagewerk !

    Artur

    april 13, 2008 at 9:01 pm


Geef een reactie

