Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

’t Is maar voor te spelen!

with 12 comments

Normaal gezien sta ik vandaag ergens langs het parcours van de Ronde Van Vlaanderen en toon ik hier het resultaat in een nieuwe reeks die morgen van start gaat! Uiteindelijk past dit evenement toch ook in het thema ‘Fotogeniek Belgie’.  ’t Was toch even twijfelen tussen een rustige zondag thuis of het trotseren van kou, wind en regen ter plaatse… maar wie weet kunnen juist die ongure weersomstandigheden verrassende plaatjes opleveren.

Vandaag even een leuk tussendoortje. Honden langs de waterlijn aan de kust…ik kan er blijven foto’s van nemen!

 

Written by Koen

april 6, 2008 bij 5:21 am

Geplaatst in Dieren

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. dit is een leuke foto Koen, die speelse honden. ‘k ben benieuwd wat je van je zondag gaat maken en nog meer benieuwd wat de nieuwe reeks wordt!

    MJ

    april 6, 2008 at 6:54 am

  2. Wat een knappe belichting, heb je een invulflits gebruikt? Maar het zou me ook niet verwonderen dat jij gewoonweg héél goed weet te belichten. Meer dan knappe foto, Koen!
    En zo te zien schijnt de zon vandaag. Ik duim voor je dat het ook zo blijft. Want regen en storm kunnen dan wel mooie platen opleveren, natte voeten zijn héél wat minder hé? *wink, big smile*

    gerdaYD

    april 6, 2008 at 7:27 am

  3. Als Artur deze honden ziet wil hij natuurlijk ook naar het strand maar vandaag gaan jullie beiden dus de Ronde vastleggen….
    Veel succes!

    René Wouters

    april 6, 2008 at 9:53 am

  4. Wat een prachtige serie heb je de afgelopen dagen weer geplaatst Koen. Zo’n serie met de meer “buiten-gebied-plaatjes” van landschappen, koeien, bomen e.d. kan mij erg bekoren. Ik heb het je geloof al eerder verteld maar het is voor mij een aanleiding om toch snel een keer weer naar het Zuiden af te dalen.

    TruusW

    april 6, 2008 at 11:36 am

  5. Heel mooi die honden aan de waterlijn.
    Lekker zomers.

    pieterbie

    april 6, 2008 at 1:11 pm

  6. Ik zag je vorige week in volle actie tijdens het fotograferen van honden. Het was duidelijk genieten voor jou, en ook de honden genoten er van net als de baasjes. knappe foto hier, mooi belicht.

    Xray

    april 6, 2008 at 2:14 pm

  7. Dag Koen,
    Ben weer back home….Madeira was echt wel een prachtig exotisch & tropisch uitje!! Echt wel een aanrader voor wie een avontuurlijk & warm brokje puur natuur & cultuur wil meemaken! Foto’s volgen. Dus heb ik weer een mooie reeks Vlaamse dorpen gemist… De prachtige herfstlandschappen van de Voerstreek springen er wel uit!Tot zo weer,

    Erik O,

    april 6, 2008 at 2:19 pm

  8. Ik kan me ook iet anders voor stellen een Vlaming die niet naar Vlaanderens mooiste gaat kijken. En wat was hij mooi, voor de Vlaming helemaal met de overwinning van de kampioen van Belgie. Ik zit nu al met spanning op de nieuwe serie te wachten.

    Dit is in iedergeval al een erg leuke en mooie foto geworden. Wel vind ik de bruine hond erg raar kijken.

    serews

    april 6, 2008 at 4:32 pm

  9. Een VOLtreffer. Hoop dat je ons nog meer showt!

    boomkruiper

    april 6, 2008 at 9:05 pm

  10. Die dieren genieten! Zolang het weer nog tegenwringt hebben ze het strand voor zich.

    fotomart

    april 6, 2008 at 9:24 pm

  11. Schitterende foto!

    jokdev

    april 7, 2008 at 6:05 pm

  12. Werkt altijd leuk die spelende honden, en het is gelijk een beetje oefenen om er een mooie foto van te maken. Want echt stil zitten ze niet 😀

    Robbie Veldwijk

    april 7, 2008 at 6:22 pm


Geef een reactie

