Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Voerstreek (6 en laatste)

with 20 comments

En tenslotte gaat het van de winter…

voeren-13-w.jpg

…terug naar de lente!

voeren-13.jpg

Meer foto’s van de Voerstreek vind je:  hier

En in de lente blijven we nu de volgende weken, al ziet het er daar niet naar uit dit weekend…

Update 2145: Morgen ga ik naar de Ronde! ’t Was wel moeilijk kiezen tussen het spektakel bekijken vanuit de luie zetel of de hele dag kou, wind en regen trotseren…  Maandag begint dus een nieuwe reeks over ‘De Ronde van Vlaanderen 2008’! Hopelijk met veel aprilse grillen 😉

Written by Koen

april 5, 2008 bij 8:38 am

20 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. DAT is hartstikke knap, Koen om van exact dezelfde plaats/positie in de winter en in de lente een foto te maken. Dat is nu dus een hele mooie tweeluik

    Margrietgeniet

    april 5, 2008 at 9:46 am

  2. knap voor en na
    nu nog de zomer haha

    callemie

    april 5, 2008 at 10:03 am

  3. Inderdaad dat dachten die Amerikanen waarschijnlijk 😉

    Prachtige foto hier boven !! Heel mooi weergegeven en van op juist de zelfde plaats
    Net een schilderij dat je hebt bijgeschilderd 😉

    Sofie

    april 5, 2008 at 10:04 am

  4. ‘k Ben blij dat Koen ons een duwtje in de warmere sfeer geeft 😉
    Prachtige beelden en een goed idee er een tweeluik van te maken.

    René Wouters

    april 5, 2008 at 10:28 am

  5. Prachtig wat je ons hier toont.
    Heb je daar een vaste plaats voor je camera?
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    april 5, 2008 at 12:47 pm

  6. Gelukkig dat er niemand met het staief gaan lopen was 🙂
    Mooi tweeluik. De hele Voerstreekreeks was een plezier om naar te kijken.
    En nu op naar een volgende topreeks…

    Xray

    april 5, 2008 at 1:10 pm

  7. Hey, dat vind ik heel knap gedaan: exact dezelfde bomen maar in twee seizoenen.
    Dat is wat ik lange termijn denken binnen de fotografie noem!

    pieterbie

    april 5, 2008 at 1:22 pm

  8. Je hebt in deze Voeren-serie weer prachtige plaatjes de revue laten passeren. Vooral het mooie licht en de unieke kleuren dat dat opleverde blijven me bij.
    Jij gaat morgen (misschien) naar de Ronde, maar je bent nog steeds aan het twijfelen, zie ik 😉

    @Steven: voor 99%zeker, Steven! Ik ben wel nog aan het uitzoeken hoe ik het ga aanpakken.

    s.goovy

    april 5, 2008 at 1:49 pm

  9. Hi Koen.
    Wederom heb je weer fantastische foto’s op je site staan. Afgezien van je zeer goede fotografie, woon je ook wel in een prachtig gebied, moet mij van het hart. Om jaloers op te zijn.
    Prettig weekend, gerard

    Gerard

    april 5, 2008 at 6:29 pm

  10. Ik heb nooit geweten dat de Voerstreek zo mooi is. Ooit namen we wel folders mee van de vakantiebeurs, maar we zijn er eigenlijk nooit aan toe gekomen. Misschien in de toekomst…!
    Ik blijf je volgen. groet, Janny

    Janny

    april 5, 2008 at 7:08 pm

  11. Gewoonweg prachtige plaatjes deze 2. Met krak hetzelfde brand- en standpunt, echt goed over nagedacht Koen.

    kris luckermans

    april 5, 2008 at 8:22 pm

  12. Is de zomer al in aantocht? 😉
    Mooie impressoe van de streek, met hier een lichte voorkeur voor 2. Veel succes met de ronde!

    Hippopotamos

    april 5, 2008 at 8:29 pm

  13. Fraaie foto’s Koen. Ik vind de winterfoto zeer fraai. De gematigede kleuren, mooie toning. Er zit ook iets van een pentekening voor mij, ingekleurd met waterverf. Mooi, mooi.

    André

    april 5, 2008 at 8:33 pm

  14. O nee! Is’t al geedaan? Dan zal ik zelf tot daar moeten gaan.
    Veel plezier morgen in regen en wind!

    fotomart

    april 5, 2008 at 9:34 pm

  15. Toch mooi dat ik hier in de buurt woon van de Voerstreek. In tien minuutjes ben je er met de auto, een twintigtal met de fiets! Een echt paradijs voor mensen zoals Koen 🙂 .

    *Ken je de ‘bovenstad’ van Limbourg aan de Vesdre eigenlijk? Da’s ook een bezoek waard…!

    @ Tim: Straf! Dat was even een gekruisde reactie (kom juist van uw log) Limbourg ken ik en ’t is goed dat je me er nog even aan herinnert. Dit historisch stadje is een reekske waard!

    Tim Freh

    april 5, 2008 at 10:18 pm

  16. Schitterende foto’s ! Ik krijg zin om naar de Voerstreek te gaan. Hopelijk is het in het echt even mooi als op jouw foto’s !
    PS : wees maar gerust dat het morgen koud zal zijn. Ik liep vandaag een uurtje in de buurt van de Muur en die aprilse grillen deden hun best : bewolkt, zon, regen, kou…. wees voorbereid 😉 🙂

    tati

    april 5, 2008 at 11:17 pm

  17. droombomen

    nyklyn

    april 6, 2008 at 8:56 pm

  18. Altijd jammer wanneer er een einde komt aan een mooie reeks! De eerste foto vind ook weer heel erg sterk zo met die sfeer!

    Robbie Veldwijk

    april 7, 2008 at 6:10 pm

  19. heel mooi licht in die lentefoto

    manu

    april 14, 2008 at 8:19 am

  20. Ik kon ze nu pas even bekijken, maar prachtige reeks !

    fbaert

    april 14, 2008 at 9:32 pm


Geef een reactie

