Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Dit is balen!!

with 11 comments

Update 04 april: na 72 uren ‘ellende’ komen al mijn mails druppelsgewijs binnen! Oef!! 

Ik wens het niemand toe!  Door het slecht functioneren van de servers van onze host ben ik sinds enkele dagen niet meer bereikbaar op het gewone emailadres. Het ergst van al is dat de verzender géén bericht krijgt dat de mail niet aangekomen is!!! (sinds 25 maart zijn er haperingen en sinds 1 april (geen grap) lukt het helemaal niet meer) Ik ben dan nog zo fair om de naam van het hostingbedrijf hier niet mede te delen, maar goedkoop is het bedrijf wel. Waarschijnlijk té goedkoop…

Ik richt mij nu tot iedereen (familieleden, vrienden en kennissen, klanten en potentiële klanten…): 
Indien U in de voorbije dagen een mail naar mij gezonden heeft en nog steeds geen antwoord heeft ontvangen, gelieve je mail dan opnieuw te verzenden naar volgende (voorlopig) vervangadres:
koen(punt)de(punt)langhe1@telenet(punt)be

Ik probeer uiteraard nog zo veel mogelijk mensen persoonlijk te verwittigen. Het is de eerste maal dat ik met een dergelijk probleem geconfronteerd word, maar het doet wel weer eens nadenken…  Op die manier verlies je klanten, maar vooral…hoe onbeleefd kom je niet over wanneer je geen simpel antwoord geeft (kunt geven) op een mailtje van om het even wie? Echt om van te balen…

Written by Koen

april 3, 2008 bij 9:23 am

Geplaatst in Varia

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is driedubbel balen en ik kan me je frustatie voorstellen … hopelijk komt er snel een oplossing? Tot die tijd sterkte …

    MoniqueSamui

    april 3, 2008 at 11:26 am

  2. Koen, ik zit met mijn websites dvdinfo.be en sergevc.be bij een (Belgische) hostingfirma en heb dat heel af en toe ook aan de hand en die zijn bijlange niet zo goedkoop als sommige andere (buitenlandse) hostingfirma’s. Ik gebruikte op die domeinen een mailadres van het domein zelf dat ik liet forwarden naar mijn telenet-account. Sinds kort heb ik die forward-functie uitgeschakeld, laat ik de mails rechtstreeks naar mijn telenet-account sturen en heb ik niet de indruk dat er nog mails verloren gaan.

    Bedankt, Serge! Dat ga ik zeker en vast eens nagaan! lijkt mij heel interessant.

    Serge

    april 3, 2008 at 11:52 am

  3. Sterkte , das iss balen zeg…

    Tiny

    april 3, 2008 at 12:37 pm

  4. Ja dat is balen en hopelijk zullen je klanten het achteraf gaan begrijpen. Ik ben zelf bij CCCHosting (http://www.ccchosting.nl/). Ook een aantal van mijn kennissen zijn al bij hen en wij hebben nog geen enkel probleem gehad tot nu toe!! Zij werken met meerdere servers en als er een in onderhoud is wordt dat netjes gemeld en dan doen ze het ook nog in de nachtelijke uren. Ze zijn overigens ook nog eens erg goedkoop.

    Bedankt Caro! Alle tips zijn welkom! We zijn nu al drie dagen verder en nog steeds ben ik onbereikbaar op het normaal adres!!

    Caro

    april 3, 2008 at 1:56 pm

  5. Daar moet ik niet aan denken…geen e-mails meer!
    ‘k Kan je alleen moreel steunen en dat doe ik van ganser harte!
    Sterkte Koen en laten we hopen dat de ellende spoedig voorbij is.

    René Wouters

    april 3, 2008 at 7:51 pm

  6. ik hoop dat het euvel gauw over is koen,

    sterkte

    klaproos

    april 3, 2008 at 9:58 pm

  7. Hopelijk is het snel opgelost. Het duurt al lang genoeg hé !!

    tati

    april 3, 2008 at 10:26 pm

  8. Na 72 uren ‘ellende’ komen al mijn mails druppelsgewijs binnen! Oef!

  9. Weinig problemen met gmail. Mijn domeinadres (keysabyl.be) link ik door naar Telenet en zo ook nooit geen problemen.

    Patrick

    Patrick Keysabyl

    april 4, 2008 at 5:15 pm

  10. Ik ga eens een gokje wagen: one.com? Onlangs ook problemen mee gehad, dat was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen en nu zit ik vrolijk bij webreus.nl.

    Laat ons hopen dat het geen 2de keer meer gebeurt…

    Nee, niet one.com. Uiteindelijk heb ik 72 uren later al mijn mails gerecupereerd. Dat is natuurlijk het belangrijkste. Daarom dat ik de server nog een tweede kans gun. Nog zo’n stoot en ’t is verhuizen…Communicatie was wel zeer gebrekkig!

    Hippopotamos

    april 5, 2008 at 8:27 pm

  11. Wauw, wat is dit mooi, prachtige herfsttinten maar geef mij toch maar de lente en het heerlijke voorjaarszonnetje.

    Jalos

    april 10, 2008 at 5:01 pm


Geef een reactie

