Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Morgen: nieuwe reeks over een mooi stukje Vlaanderen!

with 17 comments

Bij m’n reeks over de 15 mooiste dorpen was er wel één klein nadeel: sommigen hadden de foto’s reeds op voorhand bekeken op mijn website waardoor ze niet echt recent leken. ( terwijl ze dat wel degelijk zijn). Voortaan plaats ik hier ( in avant première 🙂 ) steeds een selectie van nieuw nog te plaatsen reeksen op mijn website.

Volgende week toon ik jullie beelden doorheen de vier seizoenen van een streek in Vlaanderen waarin een bepaalde rivier een belangrijke rol speelt in het landschap. Hier zie je twee foto’s van de bron! Rara…

bron-14.jpg

bron-16.jpg

Written by Koen

maart 30, 2008 bij 8:32 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Koen, in de verste verte heb ik geen idee waar dit is, maar, ’t ziet er sprookjesachtig uit. Laat vlug weten waar het is, ben heel curieus nu, en wil er ook wel eens naar toe.

    Kris

    maart 30, 2008 at 9:38 am

  2. Je maakt ons razend nieuwsgierig ! Hele mooie foto’s !! Ik wil ernaartoe !!! Waar is het ? waar is het ? 😉 🙂

    tati

    maart 30, 2008 at 9:57 am

  3. Dat wordt weer uitkijken naar de komende reeksen,en het belooft zo te zien. ik ga er wel niet naartoe, ben al tevreden dat ik ze hier kan bekijken, want zo te zien zou ik er nooit bij geraken in mijn rolgevalletje

    roy

    maart 30, 2008 at 10:54 am

  4. PS,
    Jij had uw botten mee zekers, en zo mooi.
    Waar haal je al dit zachte licht vandaan daarbinnen.

    roy

    maart 30, 2008 at 10:57 am

  5. Dat is een spannend idee. Je doet er dan een jaar over? Of heb je al wat op stock liggen?
    Het begin is veelbelovend.

    @ Harry: De foto’s zijn reeds genomen in de loop van vorig jaar en zet ik binnenkort op mijn website. Een kleine selectie toon ik eerst op mijn blog.

    Harry de Rooij

    maart 30, 2008 at 11:34 am

  6. Wat opzoekwerk leverde de bron van de Voer op… dus ik veronderstel dat die streek in Vlaanderen hier Voeren is?

    @ Steven: 😉

    s.goovy

    maart 30, 2008 at 1:53 pm

  7. Dag Koen,
    Ik word er nieuwsgierig van.
    De 2de foto heeft een mooie lichtspeling, vind ik.
    Fijne zondag.
    gr.
    Ton

    Ton

    maart 30, 2008 at 2:00 pm

  8. Waar dit aantrekkelijk oord ook moge wezen, het ziet er al veelbelovend uit! Ik wacht vol spanning af…

    fotomart

    maart 30, 2008 at 2:36 pm

  9. Geen idee, geen idee.
    Lijkt een beetje op de bron van de Schelde in noord Frankrijk, maar ’t is dat niet, de Scheldebron is niet zo mooi afgewerkt als deze hier.
    Ik moet dus passen en geduldig afwachten.

    pieterbie

    maart 30, 2008 at 2:39 pm

  10. Geen idee, maar je laat ons wel twee prachtige foto’s zien.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    maart 30, 2008 at 2:48 pm

  11. Ik meen het te herkennen Koen. Een paar jaar geleden zijn wij vanuit Noorbeek (net onder Maastrischt) naar de voerstreek gereden om daar te wandelen. Ik meen, dat er in de tuinen van een kasteel dat bouwwerkje te zien was. Ik ga die foto nog eens opzoeken

    @ Margriet: een goed fotografisch geheugen dus… 😉

    Margrietgeniet

    maart 30, 2008 at 3:28 pm

  12. wat is die tweede foto mooi!

    MJ

    maart 30, 2008 at 6:58 pm

  13. Je blijft me (ons) moeilijke vragen stellen maar dat kan me geen lor schelen 😉
    Ik blijf kijken naar wat je ons hier gaat voorschotelen en weet op voorhand dat het iets bijzonders zal gaan zijn!
    Met jouw aankondigingen hier lijkt het wel of een superthriller op ons afkomt 😉

    René

    maart 30, 2008 at 7:27 pm

  14. Dat zijn weer twee pareltjes, Koen.
    En als dit het begin is dan beloofd dit alvast veel goeds.

    Xray

    maart 30, 2008 at 7:35 pm

  15. IK heb geen idee waar het is, mar het is wel heel mooi.
    Vooral de lichtinval bij de tweede foto.
    Het zal me benieuwen waar deze gekiekt zijn.
    Groeten.

    Tiny

    maart 30, 2008 at 8:08 pm

  16. Ohhh jammer dat ik ze niet groter kan zien. Licht en water en de schaduwen op de muur mmmm

    boomkruiper

    maart 30, 2008 at 10:39 pm

  17. Dit zijn weer erg mooie beelden, de tweede foto vind ik heel erg mooi van kleur en licht!

    Robbie Veldwijk

    maart 30, 2008 at 10:50 pm


Geef een reactie

