Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Dat was nog eens een winter (slot)

with 19 comments

Hiermee sluit ik mijn winterreeks af. De laatste dagen heb ik wegens tijdsgebrek wel even uit mijn archief geput, maar de bedoeling is uiteraard dat je hier recent beeldmateriaal aantreft. Als de zon wil meewerken ga je hier de komende maanden trouwens overstelpt worden met voorjaarsbeelden uit het Hageland en Haspengouw, twee prachtig streken in Vlaanderen waar je de lente heel uitgesproken kan ‘ervaren’. 

gevels-33.jpg

Written by Koen

maart 13, 2008 bij 10:11 am

Geplaatst in winter

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig stilleven … een mooi gekleurd afdakje afgetopt met een geweldig dot sneeuw die schitterende belicht is!

    Monique

    maart 13, 2008 at 10:21 am

  2. Niet de hard met de deur slaan, zou ik zeggen.
    Terug een lekkere ijzige foto.

    pieterbie

    maart 13, 2008 at 10:33 am

  3. een prachtige afsluiter van de reeks… hopelijk betekent dit ook de afsluiter van de winter… voel je de lentekriebels al Koen? Laat het Hageland en Haspengouw maar komen ik kijk ernaar uit!

    MJ

    maart 13, 2008 at 10:55 am

  4. Nou mooi einde toch! Ik vond het in iedergeval leuk om te zien.

    Robbie Veldwijk

    maart 13, 2008 at 11:12 am

  5. Dit vind ik wel een mooie, doet een beetje surrealistisch aan vind ik.

    fbaert

    maart 13, 2008 at 11:57 am

  6. Je sluit je mooie winterrreeks wel af maar misschien krijgen we de komende weken nog een echte winter 🙂

    test

    Serge

    maart 13, 2008 at 1:17 pm

  7. In combinatie met de witte muur lijkt dit meer op een tunnel dan op een huis (met een geweldige overkapping)in de sneeuw.

    serews

    maart 13, 2008 at 2:15 pm

  8. Je hebt in deze reeks steeds weer heel mooi de combinatie koude en zonlicht weten over te brengen naar de kijker. Ik kijk natuurlijk al weer uit naar de volgende reeks.

    Xray

    maart 13, 2008 at 2:46 pm

  9. Hallo Nog een prachtige winter foto, dankUwel voor het mooie landschap.

    ( nog steeds bezig met website bouwen lukt me “nog” niet om flash foto’s in te voegen, duurt nog wel een jaar haha!)

    Groeten JoAnn Holland

    JoAnn's D Eyes Holland

    maart 13, 2008 at 3:10 pm

  10. Een prachtige afsluiter. Mooi met die kleuren in het overwegend wit. Knap!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    maart 13, 2008 at 3:37 pm

  11. Archief of niet het was weer een mooie serie. Ben nieuwsgierig naar wat gaat komen.

    nana

    maart 13, 2008 at 4:50 pm

  12. @ Serge: je zou verdorie gelijk kunnen hebben! voorspellen in de tweede helft van het paasverlof serieuze sneeuwval in de Ardennen! http://www.wirtzfeld.be/blog

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    maart 13, 2008 at 6:53 pm

  13. kVind het toch wel weer een bijzondere foto deze afsluiter van je “winterreeks”. Komt vooral door de mooie kleuren in het afdakje + de 4 strakke ruitjes boven in de deur. En…..ben benieuwd wat je volgende reeks gaat worden; het voorjaarsgeburen of toch nog de winter van Serge.

    TruusW

    maart 13, 2008 at 8:13 pm

  14. De kleurelementen in deze reeks maken er een vrolijke boel van. Ik kijk al uit naar wat je ons morgen voorschotelt.

    Martine

    maart 13, 2008 at 9:21 pm

  15. Het is echt een prachtige serie geworden!
    Toch verlang ik naar de lente en de plaatjes die ons dan te wachten staan!

    René

    maart 13, 2008 at 10:23 pm

  16. Alhoewel het mooie foto’s zijn, kijk ik toch uit naar je lentebeelden !

    tati

    maart 13, 2008 at 11:27 pm

  17. Een mooie afsluiter!

    Karina

    maart 14, 2008 at 9:39 am

  18. Halo Koen,

    Bedank voor je reactie zonder welke ik deze blog niet had kunnen vinden.
    Het zijn mooie foto’s welke ik hier zie, ben ook de website gaan kijken prachtig wat ik daar zie en een watermerk daT moet je daar zeker blijven doen.

    Ik denk er toch aan het plaatsen van een watermerk.
    De reden is het kost mij meer moeite en foto te maken dan een ander omdat ik dit uit
    scootmobiel of rolstoel moet doen.
    Een moeizaam gemaakte plaat zomaar even gebruiken en je naam er onder zetten wil ik in het vervolg voorkomen.
    Maar ben wel met je eens dat een blog is om te genieten van foto’s dus een watermerk zal niet echt overheersend geplaatst gaan worden.

    ik wens je een heel fijne weekend.

    Gr. Frans

    Frans

    maart 14, 2008 at 9:39 pm

  19. Fraaie winterse sfeerbeelden Koen! Vooral de laatste foto kan me erg bekoren.
    Bedankt voor je succeswens m.b.t. de Bronica!

    Ria

    maart 14, 2008 at 11:53 pm


Geef een reactie

