Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ranch don diego

with 11 comments

Vlug een extra postje om de vorige foto’s te verduidelijken:

De bizons werden gefotografeerd langs de baan Chemin du Stade in de omgeving van de Baraque Fraiture. Ze zijn de eigendom van Ranch Don Diego. Je kan niet zeggen dat ze in semi vrijheid leven, maar ze beschikken toch over een enorme ruimte met zowel open gebied als bos. De moeite waard om eens een omweg te maken als je in de buurt bent. Het zijn prachtige dieren, zeker in volle wintertijd. Je waant je even in het winterse Canada of USA

dieren-67.jpg

Written by Koen

februari 16, 2008 bij 5:59 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. thx voor de tip de moeite waard denk ik
    het zijn prachtbeesten

    callemie

    februari 16, 2008 at 6:05 pm

  2. Bedankt voor de uitleg beste Koen!

    Artur

    februari 16, 2008 at 6:18 pm

  3. Ze zijn eer zeker niet minder mooi om, ik bedoel dan zowel de beesten maar heel zeker ook de foto’s.

    Xray

    februari 16, 2008 at 8:18 pm

  4. Daar trof ik ze niet aan in de Ardennen. Weet niet precies meer waar. Is al jaren geleden dat ik er nog écht kwam, wellicht al 10 jaar geleden. Moet er dringend nog eens naar toe.

    pieterbie

    februari 17, 2008 at 12:14 am

  5. Goed om weten!
    Ik wil met plezier nog wat foto’s van Tenerife tonen, ik hoop alleen dat je ze niet alle 500 wil zien…

    Martine

    februari 17, 2008 at 12:35 am

  6. Wawwww, het is een wonder dat je die magnifieke beesten in bijna-vrijheid bewonderen kan. En dan nog in eigen land!
    En hoe jij ze weer op de foto hebt gezet… ik vind het toppertjes!
    PS: een héél dikke merci voor je woordje uitleg op mijn blog. Het doet zo’n deugd als iemand je bedoeling snapt… zeker als het van zo’n doorwinterd fotograaf als jij komt!

    gerdaYD

    februari 17, 2008 at 8:29 am

  7. geweldig mooi om te zien koen,
    om me voor te stellen dat er vroeger zo duizenden in een kudde liepen kost me moeite,
    maar dit is super om te zien,
    groetjes
    klaproos

    klaproos

    februari 17, 2008 at 10:23 am

  8. Mooie foto. knap om te zien.

    dmpictures

    februari 17, 2008 at 6:12 pm

  9. Vreemd zicht in België :s

    Wel mooi gefotografeerd!

    tdn

    februari 18, 2008 at 12:34 am

  10. Dit ziet er zeker erg mooi uit! Ik zou die beesten ook wel eens willen zien! Jammer dat ze hier niet gewoon overal in de weide staan 😛

    Robbie Veldwijk

    februari 18, 2008 at 1:40 am

  11. Ik heb jaren aan re-enacting en kampen meegedaan,wij waren Frans-Canadezen rond 1760.
    In de Ardennen hebben we verschillende zomers trails van meerdere dagen met de kano gedaan en uiteraard hebben we deze ranch verschillende malen bezocht,ook omdat de medeoprichter een bekende in ons wereldje was.

    Jimmy

    februari 18, 2008 at 9:53 am


Geef een reactie

