Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Ook dit is België

with 12 comments

Je ziet ze meer en meer in onze Ardennen, deze Noord-Amerikaanse kolossen! 🙂

Edit: vermits blijkbaar veel googlebezoekers hier terchtkomen… meer uitleg vind je in dit logje

dieren-69.jpg

dieren-68.jpg

 dieren-71.jpg

Inderdaad, het was aan ’t sneeuwen tijdens het fotograferen…

Written by Koen

februari 16, 2008 bij 11:03 am

Geplaatst in Bezienswaardigheden, Dieren

Tagged with , , ,

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige beesten hé. Is dit gewoon in het wild ?

    Artur

    februari 16, 2008 at 12:56 pm

  2. wow mooi
    dit heb je toch niet van zo dichtbij getrokken hé !!!

    callemie

    februari 16, 2008 at 1:15 pm

  3. @ Artur: dat laat ik (even) in het midden… 🙂
    @ Callemie: met een 100-300mm, niet gecropt!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    februari 16, 2008 at 2:28 pm

  4. Heel mooie reeks.
    Bij de eerste is de achtergrond een toegevoegde waarde, bij de derde vind ik de kracht van de beesten het best tot uiting komen.

    Xray

    februari 16, 2008 at 2:38 pm

  5. Ook in de omgeving waar ik woon, kun je deze beesten “in het wild” vinden en maken altijd een imposante indruk. Ze komen goedmoedig over maar vragen toch enige privacy dus niet te dichtbij.
    Mooie foto’s heb je ervan gemaakt: de eerste bevalt me ’t best vanwege de achtergrond maar ook vanwege de compositie.

    René Wouters

    februari 16, 2008 at 3:25 pm

  6. Ge krijgt Belgie nog verkocht. Prachtig allemaal.

    Mieke

    februari 16, 2008 at 4:59 pm

  7. In het “wild”, in een natuurpark waarschijnlijk. Ik veranderstel niet dat ik er zo eentje in Meerdaalbos ga tegenkomen. Indrukwekkende dieren, hun kracht straalt er af.

    Martine

    februari 16, 2008 at 5:34 pm

  8. Inderdaad, ik heb ze daar ook al gezien.
    jammer dat ze zo vreselijk gejaagd, uitgemoord werden in hun land van origine.

    pieterbie

    februari 17, 2008 at 12:13 am

  9. Ik kom hier via de weblog van P-ter even kijken. Prachtige foto’s heb je hier geplaatst.
    Zoals de serie van de kolossen in de sneeuw.

    groet H@@Pee

    H@@Peetje

    februari 17, 2008 at 9:59 pm

  10. @ Rene Wouters
    Nee toch die beesten lopen niet bij ons in het wild dat zijn schotsehooglanders volgens mij is dat wel iets anders. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben hoor.

    Ik vind dit zeker mooi beesten en erg groot of niet?

    Robbie Veldwijk

    februari 18, 2008 at 1:52 am

  11. Vermis veel Googlebezoekers hier terecht komen en zich vragen stellen over de titel van dit logje… Meer uitleg vind je hier: https://fotogeniekbelgie.wordpress.com/2008/02/16/

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    november 27, 2008 at 10:15 am

  12. […] je wat minder tijd, bekijk dan dit berichtje, of dit, of dit , of dit, of dit , of dit , of dit , of dit, of dit, of… ben je er nog? Tof! Want daar gaat het om […]


Geef een reactie

