Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Belgie = chocoladeland

with 13 comments

Op dezelfde zaterdag als het vorig bericht stond er aan de voet van het belfort een klein fiatje met een reuze chocoladehart opgesteld (ter gelegenheid van een chocoladebeurs en valentijn ) De toeristen werden als een magneet er naar toe gezogen voor de traditionele portretjes. Ik heb zijdelings als toeschouwer enkele foto’s genomen en heb even aan een nieuwe reeks gedacht.  Ik was echter in Brugge voor een geheel andere reden en wou meer algemene beelden nemen.  Het was echter een buitenkans om eens de diversiteit aan toeristen in een simpel maar origineel kader voor te stellen. Hier dan toch twee portretjes. Jammer dat ik niet wat meer tijd had…

choco-02.jpg

choco-01.jpg

En de lokatie: het lijkt precies of er geen volk was op de Grote Markt, maar schijn bedriegt! Omdat ik vandaag overal hartjes zie kan deze er wel even bij!

choco-05.jpg

Written by Koen

februari 14, 2008 bij 10:21 pm

13 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. zeer origineel
    I love chocolate too

    callemie

    februari 14, 2008 at 10:50 pm

  2. Mooie plaatjes, en uiteraard toepasselijk vandaag 😉

    fbaert

    februari 14, 2008 at 11:13 pm

  3. hahahaha die auto grappig zeg! Heerlijke chocolade hebben jullie daar! In brugge heb ik er ook veel van gegeten!

    Robbie Veldwijk

    februari 14, 2008 at 11:40 pm

  4. Goed dat ik niet daar was, want je had me weg moeten sleuren … ben een chocoholic en dan liefst Belgische chocolade en bonbons … *kwijl* Schattig Fiatje, het lijkt alsof ie elk moment kan bezwijken onder dat enorme hart! Die meneer in de eerte foto vind ik schitterend, wat een mooie kop!

    Monique

    februari 15, 2008 at 6:10 am

  5. Ziet er wel smakelijk uit hoor.

    Houdoe

    Jacky

    februari 15, 2008 at 6:31 am

  6. Mmmmmmmm ik zou er toch wel van geproefd hebben vrees ik 😉 🙂

    tati

    februari 15, 2008 at 8:33 am

  7. Erg leuke foto zeg. Krijg er al zin in.

    serews

    februari 15, 2008 at 10:25 am

  8. Chocofotografie…dat is een vak! En dat heb jij uitstekend gedaan, Koen!
    ’t Is erg verleidelijk allemaal en mijn vrouw (dit gezien hebbende) is nu serieus bezig een trip naar België voor te bereiden….

    René

    februari 15, 2008 at 11:28 am

  9. Koen,
    mooie foto’s, met name de laatste vind ik wel erg grappig.
    Je zou er zo in willen bijten.
    gr.
    Ton

    Ton

    februari 15, 2008 at 1:21 pm

  10. Haha, die laatste, alsof er een reuze zwarte blote madam in die auto gevallen is.

    gekiekt

    februari 15, 2008 at 5:11 pm

  11. Lijkt mij wel een geweldig leuke reclamestunt!
    Knap in beeld gebracht.

    pieterbie

    februari 15, 2008 at 5:32 pm

  12. Super-origineel – zowel de reclame als de foto’s. Een alternatieve aanpak is soms eem pak beter, zeker in een wereld waarin we dagelijks met een hoop beelden worden geconfronteerd!

    Jurgen

    februari 15, 2008 at 6:04 pm

  13. @ Gekiekt, 🙂 🙂 !! Wat een fantasie!! Had ik dus zo niet gezien 😉

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    februari 15, 2008 at 6:46 pm


Geef een reactie

