Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Aalst carnaval: slot

with 10 comments

Carnaval is natuurlijk ook bier drinken, leute maken,… en hoe later het wordt hoe zotter… 

publiek-08.jpg

Daarom dat ik elk jaar in de late namiddag reeds huiswaards keer. Vermoedelijk mis ik dan nog één en ander, maar die helse drukte is niet aan mij besteed en zoals ik al zei ben ik uiteindelijk niet echt een carnavalliefhebber. ‘t Is dat het helaas zo fotogeniek is…

Einde van de reeks.

Written by Koen

februari 8, 2008 bij 8:45 am

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De ambiance straalt hiervan af.

    fbaert

    februari 8, 2008 at 8:51 am

  2. carnaval by night, dat spreekt me wel aan…

    nyklyn

    februari 8, 2008 at 9:06 am

  3. Prachtige serie…en zo te zien worden de diehards toch wel een beetje moe!

    René

    februari 8, 2008 at 9:54 am

  4. En … hoe ouder hoe gekker! Aan mij ook niet besteedt, maar zo op de foto
    leuk om te zien! Jammer dat er nu een eind is gekomen aan de dolle dagen.
    Geniet van je weekend!
    @Was het maar een kolibrie … ’t bijtje blijf nog geen fractie van een
    seconde stil hangen! Heeft me bloed, zweten en tranen gekost 😉

    Monique

    februari 8, 2008 at 10:00 am

  5. Gelukkig staat de fotograaf nog met zijn beide voeten op de grond. Knappe sfeerfoto.
    Fijn weekend.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    februari 8, 2008 at 3:30 pm

  6. Een echte wowreeks. Al die verschillende karikaturen en hun manier van carnaval beleven want dat doen ze toch.

    Xray

    februari 8, 2008 at 5:58 pm

  7. formidabele reeks heb je hier neergezet, en die laatste toont zoals het karnaval echt is, uit het leven gegrepen

    roy

    februari 8, 2008 at 9:15 pm

  8. In Brabant zeeën wij altijd “Adde mar Leut et” en dat hebben ze zo te zien.
    Je hebt het heel mooi vast gelegd de heel serie.
    Zou er zelf niet graag met mijn camera tussen staan.
    Mooi gedaan.
    groeten en een gezellig weekend.

    Tiny

    februari 8, 2008 at 9:18 pm

  9. Ik geef toe: de dag dat ik het zou doen zou het ook maar voor de foto’s zijn 🙂

    pieterbie

    februari 9, 2008 at 9:22 am

  10. Ja ik hoor vaak dat het aan het einde gewoon kats zuipen is, wel grappig eigenlijk. Leuke foto.

    Robbie Veldwijk

    februari 9, 2008 at 7:07 pm


Geef een reactie

