Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Aalst carnaval: portretjes

with 15 comments

Het carnaval is natuurlijk bij uitstek een gelegenheid om portretjes te maken. Je hoeft het zelfs aan niemand te vragen. Gewoon doen! Een visagiste heb je alvast niet nodig, want die is al langs geweest…

portret-09.jpg

portret-11.jpg

Wellicht de jongste deelneemster

portret-12.jpg

Met de groothoek mee de kar op!

portret-13.jpg

portret-14.jpg

Zoek de bestuurder…

bestuurder-01.jpg

En ja, waarom ook geen portretten van ‘de grote koppen’ waarvan er ontelbare te zien waren

portret-17.jpg

Written by Koen

februari 7, 2008 bij 10:30 am

Geplaatst in Evenementen, Karnaval, Mensen

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zijn weer erg geslaagde foto’s, jammer dat ze hier in Apeldoorn niets eraan doen. Echter heb ik dan wel weer carnavals vakantie dus dat snap ik niet helemaal…

    Robbie Veldwijk

    februari 7, 2008 at 11:40 am

  2. Gelukkig waren er ook mooie dingen te zien! Het is weer gedaan voor dit jaar.

    moekemicheline

    februari 7, 2008 at 12:23 pm

  3. Mooie portretjes en wat hebben ze veel bewerk besteed aan hun uiterlijk! De groothoekfoto’s zijn hartstikke leuk, mooi met die rode kleuraccenten. Valt
    me op dat die gouden mevrouw een prachtige kleur ogen heeft!

    Monique

    februari 7, 2008 at 12:46 pm

  4. Zo’n feest is ook een feest voor de street fotograaf. Niemand heeft er bezwaar tegen dat je ze op de foto zet. Heerlijk moet dat zijn.

    Harry de Rooij

    februari 7, 2008 at 1:43 pm

  5. Daar moet ik absoluut volgend jaar eens naartoe. Hopen maar dat het weder ook meevalt. De tijd vliegt snel dus het zal weer vug karnaval in Aalst zijn. Eerst nog wat van de Lentezon profiteren.

    Mieke

    februari 7, 2008 at 4:13 pm

  6. Dit zijn mooie, sfeervolle beelden Koen!

    tdn

    februari 7, 2008 at 5:07 pm

  7. Waauw, één voor één mooie potretten, toch vind ik de eerste het meest geslaagd.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    februari 7, 2008 at 5:54 pm

  8. De laatste dagen heb ik her en der carvnavalsfoto’s gezien. Wat me opvalt is dat de detailfoto’s het mooist zijn. Er ligt meer karakter en emotie in, hetgeen met algemene foto’s veelminder is.
    Ik ben geen carnavalliefhebber, te druk, teveel lawaai, maar van jouw foto’s kan ik wel genieten.

    Martine

    februari 7, 2008 at 6:38 pm

  9. Vind de eerste drie het mooist.
    Foto’s zijn mooi en ze hebben goed hun best gedaan, mooie kostuums.
    Het is weer voorbij,je hetb een heel mooie serie laten zien en het was mooi weer, dus stralende foto’s.
    Groeten.

    Tiny

    februari 7, 2008 at 7:31 pm

  10. Hoi Koen,
    door omstandigheden lang niet kunnen/willen loggen, maar van deze hele serie van het carnaval in Aalst wordt een mens weer vrolijk. Heb de hele serie in een keer bekeken. Wat een heerlijke kleuren en mooie portretten.
    Mooie serie die ik nog eens op mijn gemak terugkijk.

    Houdoe

    Jacky

    februari 7, 2008 at 9:58 pm

  11. wow
    knappe foto’s
    prachtige kostuums en verklede mensen geven je de kans mooie beelden te maken

    callemie

    februari 7, 2008 at 10:52 pm

  12. Steeds opnieuw sta ik er van versteld hoeveel moeite die mensen doen voor zo’n korte gelegenheid.
    Jouw portretten zijn gewoon super!

    pieterbie

    februari 7, 2008 at 11:47 pm

  13. Mooie opbouw in foto 5!

    Karina Brys

    februari 8, 2008 at 9:19 am

  14. De foto van de jongste deelnemer is mijn zoontje 😀 Mooie foto !!! :DD

    Sven

    maart 18, 2011 at 1:29 pm

  15. En inmiddels alweer drie jaar ouder dus 😉
    Bedankt voor je reactie

    Koen

    maart 18, 2011 at 1:46 pm


Geef een reactie

