Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Aalst Carnaval: het publiek(1)

with 15 comments

Heel af en toe valt de stoet compleet stil en dan is het wachten…

publiek-02.jpg

Wachten…

publiek-01.jpg

 Lang wachten…

publiek-05.jpg

Héél lang wachten…

publiek-04.jpg

Ik moet er wel voor zorgen dat de carnavalsreeks niet té lang wordt. Dus ga ik er wat vlugger doorheen. Deze namiddag misschien nog een paar publieksfoto’s en morgen tenslotte enkele portretjes die je daar bij de vleet kunt nemen. Kan ik nadien weer verder door het land trekken met het volgende dorp uit de ’15’

Written by Koen

februari 6, 2008 bij 8:51 am

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie reportage. Vooral de laatste springt eruit voor mij omwille van de uitdrukking, de eerste omwille van het plezier dat ervan afspat.

    fbaert

    februari 6, 2008 at 8:58 am

  2. Schitterend! Je kunt wat mij betreft er nog best een paar extra achteraan plakken want het zijn geslaagde beelden, die je ons hier laat zien.

    René

    februari 6, 2008 at 9:13 am

  3. Dit is zeker net zo leuk om te bekijken als de uitgedoste optochtfoto’s. Gewoon lekker mensen kijken. Heel leuk toch ? Daarom zitten we toch ook zo graag op een terrasje ?

    Margrietgeniet

    februari 6, 2008 at 10:18 am

  4. Orgineel. Het publiek als object. Prima serie

    Harry de Rooij

    februari 6, 2008 at 10:22 am

  5. Ze kijken niet allemaal alsof ze er plezier in hebben! Heel leuk deze andere
    kant van de optocht. Die eerste vind ik zo mooi vanwege het natuurlijke kader van het kozijn en dan die een na laatste waar het plezier zo overduidelijk van die
    kindergezichtjes afstraalt …!

    Monique

    februari 6, 2008 at 10:27 am

  6. Verschillende mensen,verschillende uitdrukkingen.
    Mooi vastgelegd.

    Jimmy

    februari 6, 2008 at 10:42 am

  7. De publieksfoto’s vind ik nog interessanter dan de optocht. Dit zijn mensen zoals ze zijn. Vooral aan de eerste beleef ik plezier. De spontaniteit straalt er van af.

    Martine

    februari 6, 2008 at 12:41 pm

  8. Hehehe leuk zeg hoe je die mensen op de foto hebt staan die vrouw met het hondje heeel erg leuk en die laatste vrouw gewoon erg grappig!!!

    Robbie Veldwijk

    februari 6, 2008 at 1:08 pm

  9. Eén voor één pareltjes van de stoet, ook van deze toeschouwers. Wist niet dat dit zo uitgebreid was.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    februari 6, 2008 at 5:50 pm

  10. Het valt mij eigenlijk op dat er vrij weinig mensen zijn verkleed. De laatste vrouw is inderdaad erg grappig.

    serews

    februari 6, 2008 at 6:46 pm

  11. Ze zijn allemaal heel speciaal en met hun eigen verhaal. Goed gedaan!

    Artur

    februari 6, 2008 at 9:42 pm

  12. dankbaar publiek

    callemie

    februari 6, 2008 at 10:19 pm

  13. Geweldig leuk en grappig die publieksfoto’s.

    pieterbie

    februari 6, 2008 at 11:05 pm

  14. Ik kan me zeker vinden in het vierkant formaat, is een goede keuze. De verschillende emoties en portretten in de beelden zijn erg boeiend!

    Serge

    februari 6, 2008 at 11:21 pm

  15. Mooie serie deze, vooral 3 vind ik super.

    Karina Brys

    februari 7, 2008 at 9:50 am


Geef een reactie

