Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Aalst carnaval: de tunnels

with 15 comments

De carnavalsstoet van Aalst moet onder twee spoorwegtunnels en elk jaar moeten de makers van de praalwagens daar uiteraard rekening mee houden. Sommige contructies steken zo vernuftig in mekaar dat ze tijdelijk in elkaar geklapt kunnen worden. Anderen zijn letterlijk tot op de centimeter berekend…

tunnel-03.jpg

tunnel-05.jpg

Bij ernstige luchtvervuiling wordt het even neusje dicht knijpen…

tunnel-07.jpg

Written by Koen

februari 5, 2008 bij 8:46 am

Geplaatst in Evenementen, Karnaval, Mensen

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik zie dit heel graag ,die mooie kleuren
    maar carnaval zie ik liever van ver !
    hou daar niet zo van ( te druk )
    dit zijn heel knappe foto’s
    ik heb hier in deze blogwereld de hulp van 2 blogvriendjes die me af en toe helpen kevin en martine
    ik heb mij een photoshop aangeschaft en zal er mij op toeleggen!!!!

    callemie

    februari 5, 2008 at 8:51 am

  2. Ik hoop dat die mevrouw(?) in de eerste foto nog op tijd heeft kunnen bukken 😉
    Je hebt zel ook nog risico gelopen zie ik, daar voor de wagens te springen en
    foto’s te maken! Kleurrijke serie weer, mag er graag vanaf een afstand naar
    kijken.

    Monique

    februari 5, 2008 at 9:25 am

  3. Lekkere kleurige plaatjes en dat bevalt me wel (zoals je weet). 😉
    Als Nederlander vsn boven de rivieren heb ik met carnaval niet zo erg veel maar ik geniet toch steeds weer van de creativiteit, die men aan de dag legt. Mooi.

    René Wouters

    februari 5, 2008 at 10:03 am

  4. Je hebt weer een meesterlijk standpunt gekozen, Koen.
    Mooie, spannende opnames

    Margrietgeniet

    februari 5, 2008 at 10:52 am

  5. Is wel een heel apart gezicht op deze manier. Het is net of de praalwagens er niet door kunnen.
    Het is een kleurig geheel.
    gr.
    Ton

    Ton

    februari 5, 2008 at 11:29 am

  6. inderdaad, de arm van die ‘vrouw’ ziet er wel erg mannelijk uit 😉
    moet werkelijk een enorme organisatie zijn en heel wat geld kosten
    mooi weer gegeven Koen en erg kleurrijk
    grt Manu

    Manu

    februari 5, 2008 at 11:41 am

  7. Mooi is dat altijd weer dat ze daar allemaal rekening mee moeten houden, gezellige boel daar!

    Robbie Veldwijk

    februari 5, 2008 at 12:43 pm

  8. Jee, dat was ne nipte!
    Hopelijk is het de 10de heel slecht weer! Dan geraak je misschien tot in Heverlee…

    Martine

    februari 5, 2008 at 2:02 pm

  9. Ai, dat is erg lastig hier, je hebt wel een perfect punt gekozen om de foto’s te maken.

    serews

    februari 5, 2008 at 2:27 pm

  10. Mooie foto’s en bovenal een schitterend idee om juist op die plek te gaan staan! Zeker een kanshebber voor de wedstrijd. Ik hoop dit jaar voor de eerste keer mee te doen met de wedstrijd van DAK (aalst carnaval)!

    pierre du coin

    februari 5, 2008 at 2:36 pm

  11. Daar moet je met het bouwen natuurlijk wel rekening mee houden. Ze zullen allemaal met een rolmaat de tunnels zijn aggegaan om de hoogte te meten.

    Harry de Rooij

    februari 5, 2008 at 4:33 pm

  12. Heel mooie reeks alweer. kleurrijk en heel veel vrolijke sfeer. Toppers !!!

    Xray

    februari 5, 2008 at 7:29 pm

  13. Ken net…..
    Vind de tweede foto heel mooi. Is wel passen en meten als je een wagenbouwer bent.
    Maar het feest is weer bijna gebeurd.
    Je hebt er in iedere geval een prachtige serie aan overgehouden, heel kleurrijk !!!
    groeten

    Tiny

    februari 5, 2008 at 10:11 pm

  14. Er komt precies meer bij kijken dan je denkt.
    Mooi vastgelegd!

    pieterbie

    februari 6, 2008 at 12:09 am

  15. daar hou ik van om binnen een bepaald thema nog eigen grenzen te gaan leggen
    deze reeks is tunnelverleggend absoluut

    nyklyn

    februari 6, 2008 at 8:43 am


Geef een reactie

