Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Elsene (2)

with 5 comments

elsene-17.jpg

Via de Guldensporenlaan met talrijke statige gebouwen kom je langs de vijvers tot bij het bekende Flagey-gebouw. 

rond-de-vijvers-05.jpg

rond-de-vijvers-04.jpg

Hieronder twee versies van een dierenvriend. Ik wou per sé ook het Flagey-gebouw tonen in mijn reeks, maar op die (zw-w)foto zie je de duiven niet zo goed. Op de kleurenfoto zijn dan weer andere dingen op aan te merken, maar vond ik de positie en het blikveld van de duiven weer leuk.

elsene-08.jpg

elsene-60.jpg

Morgen blijven we op het Flageyplein waar ik na wat probeersels echt in actie kon schieten. Wordt vervolgd!

Written by Koen

januari 22, 2008 bij 8:29 am

Geplaatst in Mensen, Steden, Straatfotografie

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met recht een statig gebouw prachtig! Je straatfoto’s zijn ook heel leuk om te bekijken, vooral de dierenvriend die er bij zit alsof ie ’t niet meer ziet zitten. Vooral in de zwart/witversie wordt dit gevoel nog meer benadrukt, gaaf contrast met het moderne gebouw in de achtergrond.

    Monique

    januari 22, 2008 at 9:13 am

  2. Kijk er naar uit om meer foto’s van het leven op dit plein te zien.
    Ik vind het boeiend om foto’s te bekijken die genomen zijn van het
    alledaagse leven en de man/vrouw in de straat. Persoonlijk heb ik een beetje
    drempelvrees om zo op straat de medemens vast te leggen. Misschien moet ik
    toch eens proberen en gaat het vanzelf over.

    Jimmy

    januari 22, 2008 at 9:34 am

  3. Ik vind vooral de eerste foto erg goed gelukt. Wel jammer is de laatste foto, ik had deze denk ik niet in zwart wit gedaan.

    serews

    januari 22, 2008 at 1:11 pm

  4. Ik vind die laatste juist erg mooi in het zwart wit, alleen zou ik daar nog wat meer contrast toevoegen.

    Robbie Veldwijk

    januari 22, 2008 at 5:56 pm

  5. Dat stuk architectuur in de eerste foto heb je prachtig in beeld gebracht!

    pieterbie

    januari 24, 2008 at 9:05 am


Geef een reactie

