Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Een dramatische perzikehistorie (4)

with 11 comments

04.jpg

Nog een tijdje later kon je nog amper van perziken spreken. Hier zie je een Atlantavlinder pogingen ondernemen om toch nog van het goedje te drinken. Ik weet het… vlinders op bloemen zijn een stuk fotogenieker. ’t is niet echt een smakelijke foto, maar dat is het leuke aan een fotoblog…hier kan ik ook dergelijke beelden kwijt.  En als geurfotografie bestond…

Written by Koen

januari 17, 2008 bij 8:12 am

Geplaatst in Dieren

Tagged with , , , ,

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De kleur van de vlinder doet je het verschrompelde perzikje
    helemaal over het hoofd zien 😉 Lijkt wel een of ander vies
    sponsje. Vlinders zitten nu eenmaal niet alleen op mooie bloemen,
    dat is de natuur en zeker een foto waard!

    Monique

    januari 17, 2008 at 8:28 am

  2. Gatver ik had het je nog zo gevraagd niet te doen, en dan zie ik dit op nuchtere maag… Ik heb gelijk niet zo’n honger meer… Ik blijf het wel een leuke reeks vinden hoor! Dus ben benieuwd wat er nog gaat komen….

    Robbie Veldwijk

    januari 17, 2008 at 10:45 am

  3. Je heb er een mooie reeks van gemaakt, zeker een dramatisch eind.

    serews

    januari 17, 2008 at 11:59 am

  4. knappe reeks
    en ja die perzik ziet er niet meer uit
    ik zou er niet van proeven nu

    callemie

    januari 17, 2008 at 12:28 pm

  5. Hoezo fotogenieker?
    Dit vind ik een prachtige serie geworden.
    Zo leven de vlinders ook. Dit is gewoon schitterend.

    Houdoe

    teotorriatte

    januari 17, 2008 at 1:07 pm

  6. Bij elke vlinder die ik ooit nog zal zien gaat me dat beeld van die rotte perzik voor ogen komen. En de geur van rottend fruit vermengd met schimmel.

    Martine

    januari 17, 2008 at 3:11 pm

  7. heb hier ook de verandering aangebracht

    callemie

    januari 17, 2008 at 5:31 pm

  8. echt rot hoor die perzik..; dat die vlinde daarop blijft zitten en blijft van eten…, mij idee over dat een vlinder een delikaat schepselke is valt hierdoor helemaal in duigen… ‘k hoop dat ik er niet wakker van lig vannacht!;)

    MJ

    januari 17, 2008 at 6:31 pm

  9. oeps, er zijn enkele letters in mijn toetsenbord blijven plakken… sorry, ’t is nog verstaanbaar hoop ik 😉

    MJ

    januari 17, 2008 at 6:32 pm

  10. Koen, het is idd wel een hele aparte serie geworden, dat perzik-vlinderverhaal. Hoe ik wel van. Heb je ook een appelboom in je tuin misschien.

    Truus W

    januari 17, 2008 at 10:34 pm

  11. Ik ben weer op zoek naar technische zaken in je foto (je kent me hé). En ik vind het bijzonder knap dat er op het wit gedeelte, waar dan nog eens de zon het felst op schijnt, nog mooie doortekening is van de textuur. Ook in de schaduwpartijen is de belichting heel mooi. Sublieme foto.

    Xray

    januari 18, 2008 at 7:59 am


Geef een reactie

