Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

een dramatische perzikehistorie (3)

with 11 comments

082.jpg

07.jpg

Nog enkele dagen later drong de gistgeur ook onze neusgaten binnen. Het viel op dat de vlinders uiterst mak werden en amper nog reageerden wanneer ik mij tussen de takken door murmde  om bij het onderwerp te geraken. Waren ze beneveld door de alkohol? Neen natuurlijk, maar zo leek het wel. Het einde van het seizoen nadert. Je ziet de vlinders zowel in de natuur als op foto steeds op mooie bloemen en ik vond het decor waarin ik ze nu kon fotograferen heel bizar

Written by Koen

januari 16, 2008 bij 7:00 am

Geplaatst in Dieren

Tagged with , , , ,

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik vind dit twee prachtige foto’s, ze passen helemaal in het rijtje, de hele reeks is erg tof trouwens!

    MJ

    januari 16, 2008 at 7:38 am

  2. Leuke reeks! Ziet heel vreemd uit zo’n prachtige gekleurde vlinder
    op zo’n onooglijk, rotttend perzikje! Weg perzikhuidje … 😉
    Mooi die aanvliegende bij of wesp in de laatste foto.

    Monique

    januari 16, 2008 at 8:43 am

  3. dit is ook weer zo’n supergave prent koen,

    mooi gedaan:-)
    ik kan een hoop van je leren man:-))

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    januari 16, 2008 at 10:07 am

  4. Leuke serie! Echt heel erg leuk gedaan! Al vind ik de perzik er nu wel erg vies uit gaan zien…

    Robbie Veldwijk

    januari 16, 2008 at 11:01 am

  5. wat een diepdroevig dierenverhaal

    nyklyn

    januari 16, 2008 at 4:30 pm

  6. Knap dat je zo eens een fase van de natuur kan vastleggen.
    Maar die laatse perzik laat ik wel aan mij voorbij gaan hoor.

    Jimmy

    januari 16, 2008 at 6:22 pm

  7. @ Jimmy: de laatste perzik?…heb je nog niet gezien! 🙂

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    januari 16, 2008 at 6:25 pm

  8. Aparte foto, echt einde seizoen, maar vlinders zijn dol op rottend fruit, dus wil je deze zomer vlinders kieken leg maar eens een banaan weg die gaat rotten.
    Is een lokmiddel.
    Ook voor andere ongedierte waarschijnlijk…:-)
    groeten en een gezellige avond.

    Tiny

    januari 16, 2008 at 6:48 pm

  9. Het uitzicht van de perzik doe mijn maag onderste boven keren. Ieder diertje zijn pleziertje!
    Dit is niet alleen een mooie fotoreeks, maar ze is nog didactisch interessant ook.

    Een reeksje van zonnebaders(sters)? Ik heb al wel een en ander, probleem is wel dat ik nooit iemand om toestemming gevraagd heb om te fotograferen, laat staan om het op internet te zetten. Het zijn allemaal toevalshots, nooit geposeerd. En er zijn beelden bij die ik niet durf te posten…Als de betrokken persoon zich zo zou terugzien, dan denk ik dat er wat zwaait.

    Martine

    januari 16, 2008 at 7:32 pm

  10. Een beetje bizar vind ik het en dus net daarom zo boeiend. Meestal zie je vlinders in een oase van groen en natuur. Hier toon je ze als ze op een rot stuk fruit zit. Heel ongewoon.

    Xray

    januari 16, 2008 at 8:11 pm

  11. Koen,

    misschien bizar maar wel heel mooi inderdaad om de vlinders ook eens in een iets ander decor te zien. Mooi geschoten.

    Houdoe

    teotorriatte

    januari 17, 2008 at 1:06 pm


Geef een reactie

