Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Sint-Niklaas & Leuven

with 4 comments

st-niklaas-12.jpg leuven-24.jpg

De foto van gisteren was dus een dakfragment van het stadhuis van Sint-Niklaas. Moeilijk raadsel want je moet echt al van die stad zijn om dit te weten. Zo kan je tal van foto’s trekken in vele steden. De rechtse foto is bv. een dakfragment van het gebouw ‘ Tafelrond’ op de grote markt in Leuven. Ik heb overigens met dit beeld een aantal jaren geleden nog een leuke prijs  gewonnen.

Meer foto’s van Leuven en Sint- Niklaas: hier!

Nieuw! facebookpagina Fotogeniek Vlaanderen: Klik op ‘dit is leuk’ en blijf op de hoogte van fotogenieke plaatsen en evenementen!

Written by Koen

januari 3, 2008 bij 12:23 am

Geplaatst in Bezienswaardigheden

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wawww, maar eigenlijk verwondert me dat niet écht, Koen. Al jouw foto’s zijn immers een prijs waard…
    PS: en jij kan inderdaad knappe woordspelingen maken, onbekend talent! Hihi.

    gerdaYD

    januari 3, 2008 at 9:01 am

  2. Wat voor prijs heb je er mee gewonnen dan? Is natuurlijk wel leuk om er even bij te vermelden dacht ik zo. Ik vind het wel weer mooie plaatjes, maar ik had ook niet echt anders verwacht!

    Robbie Veldwijk

    januari 3, 2008 at 12:41 pm

  3. @ ROBBIE: Met die foto (voor alle duidelijkheid, die van Leuven) heb ik een aantal jaren geleden een tweede prijs gewonnen in een regionale wedstrijd. Een niet zo belangrijke fotowedstrijd,maar het was toch weer een bedrag van (omgerekend)250 euro. Die fotowedstrijden waren van onwaarschijnlijk groot belang voor mij want daardoor had ik het geld om te investeren in fotomateriaal. Met fotowedstrijden won ik vooral fototoestellen die ik dan verkocht, geldprijzen en af en toe een mooie reis. Als je het jou wat kan inspireren moet je eens op de bovenste link klikken in mijn blogroll. Ik kan het jonge amateurs niet genoeg aanraden: zoveel mogelijk deelnemen aan zulke wedstrijden want het verrijkt uw interesse in verschillende onderwerpen van de fotografie. Nu heb ik er minder tijd voor, maar toch probeer ik elk jaar nog hier en daar aan een wedstrijd deel te nemen. De laatste was van het tijdschrift Grande: een pentax K10 met een sublieme lichtsterke 16-50mm 2.8 ! (waarde met lens:1700 euro)
    Ga er voor, Robbie!!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    januari 3, 2008 at 1:23 pm

  4. Wel, ik dacht ook eerst aan het Tafelrond en ben dan in mijn foto’s van Leuven gaan neuzen om het na te kijken, maar ik zat er verkeerd mee. Sint Niklaas, dat kon ik echt niet raden.

    Martine

    januari 3, 2008 at 4:51 pm


Geef een reactie

