Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Wildpark La Roche

with 13 comments

wolf-01.jpg

wolf-2.jpg

Ik was van plan om voor nieuwjaar nog een aantal beelden te tonen van de Kalmthoutse heide, maar het risico was te groot om in herhaling te vallen.  Daarom hier twee portretten van wolven in het wildpark van La Roche. Daarmee blijven we toch nog een beetje in de wintersfeer. Wolven zijn buitengewoon fotogenieke dieren. Vooral in hun wintervacht! Geef toe, hun aaibaarheidsfactor wordt dan toch bijzonder hoog?

Twee foto’s die misschien niet echt tot het thema ‘fotogeniek Belgie’ behoren, maar toch wel leuk voor eventjes tussendoor. Overmorgen nog een nieuwjaarskaartje en na 1 januari  trekken we weer doorheen het land op zoek naar mooie en/of onbekende plaatsen in ons land.

Written by Koen

december 28, 2007 bij 7:36 pm

Geplaatst in Dieren

13 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie wolven, mooie foto’s.

    René

    december 28, 2007 at 10:10 pm

  2. Aaibaar? Ik denk het niet!
    Foto 1 vind ik de beste. De donkere achtergrond en het slappe oortje.

    Karina Brys

    december 28, 2007 at 11:09 pm

  3. Jeeh, wat een mooie foto’s! Ik vind juist die tweede mooier.Hij loopt echt een beetje te dutten, maar z’n gedrag kan ineens omslaan in agressie.

    Peter

    december 29, 2007 at 12:00 am

  4. Als jij ‘m aait, maak ik wel een foto! 😉 Prachtige dieren he, vooral als ze zo’n mooie winterpels hebben. Vind ’t licht en standpunt in de eerste erg mooi, maar die met de witte achtergrond mag er ook wezen. Fijn weekend Koen!

    Monique

    december 29, 2007 at 5:30 am

  5. mmmh aaibaar, dat zou ik niet zeggen, ’t zijn wel twee “mooie” portretjes.

    MJ

    december 29, 2007 at 8:39 am

  6. Hé wat leuk dat je even langs kwam ,
    kom ik terug natuurlijk 😉
    en wauww die wolf , een erg hoog aaibaarheidsgehalte
    hoor , prachtdier !!!
    De vacht is nu inderdaad op zijn mooist …
    De Kalmthoutse heide , prachtig ook ,
    heb ik wat gelopen ;))
    Vriendinneke in Kapellen ..
    Koen een fijne jaarwisseling en in 2008
    kom ik weer kijken ;))
    groetjes Lenie

    lenie

    december 29, 2007 at 9:34 am

  7. Koen,

    dit zijn prachtige plaatjes van deze wolven. Mijn laatste hond was een Saarloos Wolfshond en stamt dus af van de Eurpoese wolf. Misschien dat ik het daarom zo’n mooi plaatje vind.
    Je foto’s van de Kalmthoutse heide mogen er ook wezen.
    En als spoorman kan ik natuurlijk niet om dat prachtige station van Antwerpen heen.
    Maak er een gelukkig en fotogeniek 2008 van.

    Houdoe

    Teo Torriatte

    december 29, 2007 at 10:07 am

  8. Hallo Koen, bedankt voor je bezoek en reactie op mijn log. Daardoor weet ik nu van het bestaan van deze af. Het is prachtig wat je ons laat zien. Heb ook ‘even’ je website bezocht. Maar dat redt men niet met ‘even’. Ik kom dus terug.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2008. Gr Jan W

    J©NW

    december 29, 2007 at 10:52 am

  9. Hoi Koen,

    Bedankt voor je reactie op mijn log van het veertje, en de lovende woorden.
    Je hebt ondertussen weer mooie foto’s geplaatst, van de Kalmthoutse heide, prachtig moet het daar zijn.
    En over deze wolven kan ik kort zijn, die staan er prachtig op, beide foto’svind ik erg mooi
    Koen een prettige jaarwisseling en tot 2008.

    Gr Marrie

    Marrie van Dijk

    december 29, 2007 at 1:22 pm

  10. Prachtige beelden! Vooral die eerste, kan zo National Geographic in 😉

    Tom

    tdn

    december 29, 2007 at 1:29 pm

  11. Hoi Koen,
    Wat een geweldige wolvenportretten!

    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Arianne

    Arianne

    december 29, 2007 at 1:41 pm

  12. Wawwwwww, zoals jij ‘m fotografeerde zit hier zeker en vast een aaibaarheidsfactor 10 in! Niet dat ik dit nu zo direct zou doen, dat diertje aaien… *wink, big smile*

    Gesneeuwd heeft het
    in deze vlakste aller vlakten.

    Een wolf voelt zich
    geroepen tot bewegen
    en zet zich dan ook
    werkelijk in beweging.

    Een goede wolf draaft links
    de dageraad tegemoet.

    Kwade wolven ook.
    © Erik Spinoy

    gerdaYD

    december 30, 2007 at 8:44 am

  13. Nou dit vind ik zeker twee mooie foto’s zeg! Heerlijke qua scherpte en kleuren!

    Robbie Veldwijk

    december 31, 2007 at 6:07 pm


Geef een reactie

