Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Vlaanderen was vandaag op z’n mooist!

with 10 comments

blad.jpg

Vlaanderen was vandaag op z’n mooist. Tenminste in het Hageland toch waar rond de middag de zon er even door kwam. Op elk takje, elk voorwerp plakte een halve cm rijm waardoor het meest onnozele onderwerp fotogeniek werd. 200 landschapsfoto’s genomen waaraan ik één van de dagen nog veel werk ga hebben. De betere foto’s worden namelijk stuk voor stuk vanuit het raw-bestand bewerkt en geklasseerd . Ik heb alvast dit detail er even uitgenomen om hier als kerstkaart te plaatsen naar de bezoekers dit weekend. Met deze wens ik u prettige feestdagen!

!! update 22 dec (16:00): En vandaag was Vlaanderen nog mooier…weeral een massa foto’s erbij. Het verwerken van die hoop is voor de volgende dagen.

Written by Koen

december 21, 2007 bij 7:12 pm

Geplaatst in winter

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Koen, een prachtige foto die de winterse sfeer heel mooi weergeeft.
    Ik heb nogmaals je foto’s van Raversijde bewonderd, ik krijg er niet genoeg van.
    Over het rad in Londen (vanop m’n blog) ik heb deze niet bezocht. Veel te duur en foto’s nemen door vuile glazen (de capsules zijn volledig gesloten) leek me niet evident.
    Nogmaals dank voor je regelmatig blogbezoek, ik beschouw het als een hele eer.

    Xray

    december 21, 2007 at 8:38 pm

  2. Ja, heel geslaagd. Ook hier in Arnhem was deze prachtige vandaag sfeer te bewonderen en inderdaad, morgen nog een kans. Ik heb me voorgenomen morgen ook zo’n foto op mijn Blog te plaatsen.

    René

    december 21, 2007 at 10:04 pm

  3. Ik zit vanaf mijn zonnige plekje vol verlangen naar jullie prachtige winterfoto’s te kijken! Wat ziet de wereld er ineens mooi uit als alles bedekt is met een laagje sneeuw of ijs en het licht is dan ook zo mooi. Ben heel benieuwd naar het vervolg van deze serie, want het voorproefje smaakt naar meer! Ik wens jou en je familie ook heel fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2008.

    Monique

    december 22, 2007 at 9:24 am

  4. Niet alleen Vlaanderen zag er mooi uit, ook het Zeeuwse landschap was vandaag prachtig, bleef maar foto’s maken…….

    Brian / BE66

    december 22, 2007 at 12:53 pm

  5. Ja Brian, ik kom nu pas thuis…nog nooit zoveel foto’s getrokken ! Ik denk dat er vandaag miljoenen foto’s werden genomen door Jan en alleman. In ieder geval nog nooit zoveel fotografen tegengekomen. En allemaal zeer goed geluimd.

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    december 22, 2007 at 3:59 pm

  6. De ganse natuur is fotogeniek deze dagen 🙂 Fijne kerstdagen!

    moekemicheline

    december 22, 2007 at 4:13 pm

  7. oooh prachtig!

    MJ

    december 22, 2007 at 8:41 pm

  8. Zeer geslaagde foto! Mooie kleuren vooral! Heel erg veel sfeer dus in je plaat!

    Robbie Veldwijk

    december 23, 2007 at 3:51 pm

  9. Het was inderdaad een prachtige dag vrijdag 21 december en ook ik heb oneindig veel foto’s getrokken met een moeilijke selectie als gevolg. Je foto van de schaatsers op de Kalmthoutse Heide vind ik prachtig. Je hebt er echt oog voor.

    Groetjes, Ambigirl (http://ambigirl.skynetblogs.be)

    ambigirl

    december 25, 2007 at 11:39 am

  10. Hé Koen

    Je hebt er werkelijk schitterende foto’s op staan. Kom af en toe wel kijken.

    Dick

    december 27, 2007 at 1:45 pm


Geef een reactie

