Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Eekhoorntjes

with 10 comments

Het is echt wel het seizoen van de eekhoorntjes! Tenminste wat betreft waarnemingskansen. Ze zijn super actief en vermits het loof in de bomen en struiken nog niet volgroeid is kan je ze vrij gemakkelijk zien en…fotograferen. Ok, ze zijn schuw, maar gelukkig ook nieuwsgierig. Is er een diertje in ons land met een grotere aaibaaiheidsfactor? Ik dacht van niet! Het aanschouwen van een eekhoorntje laat niemand onberoerd en hoe banaal een foto van een eekhoorn ook is, toch kan ik nagenieten van een beeld zoals dit hier.  Het gedragspatroon van dit diertje perfect gevat ;-) Een beeld zoals er duizend en één zijn, maar het diertje keek wel naar mij. En ik genoot ervan. Meer moet dat soms niet zijn.

Written by Koen

mei 8, 2012 at 2:55 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. de aaibaarheidsfactor lijkt hoog maar ze kunnen gemeen bijten koen, maar om te zien…
    geweoonweg schattig:-)
    vind ik ook hoor, weer eens wat anders dan koeien hé:-)

    klaproos

    mei 8, 2012 at 3:09 pm

  2. Prachtig,ziet er inderdaad zeer aaibaar uit maar toch best niet je vinger uitsteken denk ik :-)

    Gregory

    mei 8, 2012 at 3:22 pm

    • Nog nooit zo dicht kunnen naderen dat ik mijn vinger riskeer. Zou het er bijna voor over hebben ;-)

      Koen

      mei 8, 2012 at 3:29 pm

  3. Super zoals hij hier kiekeboe komt zeggen! Zulke momenten daar ben ik jaloers op hoor, het zijn zulke mooie beestjes en ik heb er ooit 1x eentje mogen fotograferen.

    Ank

    mei 8, 2012 at 4:27 pm

  4. Je moet niet mooi zijn om geluk te hebben, zegt een spreekwoord.
    Wat een fantastisch beeld en zijn staartje komt wapperen aan de andere kant van de boom!
    Hoe het je aankijkt met verliefde ogen, een nieuwe bewonderaarster erbij, naast de koeien :)

    mijnnikonenik

    mei 8, 2012 at 4:52 pm

  5. Schattig zijn ze wel maar ook bijzonder snel.Van zo dicht heb ik ze nog niet kunnen fotograferen.Een foto om te koesteren

    natuurfreak

    mei 8, 2012 at 6:24 pm

  6. Geweldige diertjes! En mooie foto Koen!

    Yvonne

    mei 8, 2012 at 7:50 pm

  7. Super foto! Heel mooi exemplaar, mooie kleur qua vacht.

    pieterbie

    mei 9, 2012 at 5:03 am

  8. Reblogged this on Space from Debby & Beefy.

    Dauq

    mei 9, 2012 at 11:01 am

  9. Wat een prachtfoto!

    rein

    mei 20, 2012 at 3:26 pm


Geef een reactie

