Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kerk in stellingen

with 10 comments

Onlangs fotografeerde ik het huwelijk van Evelyn en Kevin in de Sint-Clemenskerk te Eppegem. Die kerk staan momenteel in de stellingen en dat geeft nu niet direct een meerwaarde in een huwelijks-reportage. Ik had eventjes de intentie om alles netje weg te klonen, maar na wat geknutsel hield ik het voor bekeken. De stellingen waren er en blijven er. Ze maakten gewoon deel uit van een prachtige dag waarbij de zon volop meewerkte,  iedereen straalde en  ik me vooral concentreerde op dé momenten van de dag. Met of zonder stellingen.

Written by Koen

augustus 17, 2010 at 1:04 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. zolang hun huwelijks geluk niet in de stellingen
    komt staan is het oké toch:-)

    klaproos

    augustus 17, 2010 at 3:51 pm

  2. Heerlijke momentopname!

    Stijn

    augustus 17, 2010 at 8:00 pm

  3. Je hebt de “regen” in elk geval goed weten te vangen.

    pieterbie

    augustus 18, 2010 at 9:25 am

  4. Knappe momentopname,en mooie verzadiging.

    Roy

    augustus 18, 2010 at 2:02 pm

  5. gooien en klikken.
    Laat de stellingen staan en open de deuren.

    Joke

    augustus 18, 2010 at 8:57 pm

  6. Lekker gekozen sluitertijd met de rijst die toch goed zichtbaar is en waarin de beweging nog zit :) De verliefdheid spettert eraf!

    boomkruiper

    augustus 19, 2010 at 11:40 am

  7. Prachtige foto!

    Fokkio

    september 10, 2010 at 12:02 pm

  8. Wat een super moment om te fotograferen.

    Caro

    september 10, 2010 at 6:33 pm

  9. Knappe en vooral scherpe foto ! Chapeau !

    Christ Dobbelaere

    oktober 21, 2010 at 6:16 pm

  10. De stellingen storen gelukkig helemaal niet door het juiste gebruik van scherptediepte. Maar ik kan me voorstellen dat het bijzonder irritant is als je ze steeds in je serie ziet opduiken. Dan heb je al snel het gevoel van: wegphotoshoppen! Gelukkig heb je dat hier niet gedaan. Zou alleen maar de intentie weggenomen hebben denk ik.

    timfreh

    november 10, 2010 at 2:30 am


Geef een reactie

