Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

‘Laag pitje’ blijft tot 1 december

with 22 comments

Wegens krappe deadlines, een tijdelijk hectische periode (maar ik klaag niet!) en een tekort aan slaapuurtjes tot gevolg blijft dit blogje op een lager pitje draaien tot 1 december.

Traditiegetrouw heb ik in de winter heel wat meer tijd en toon ik vanaf dan terug met dagelijkse regelmaat mijn nieuw materiaal. Na een zomer van macrogeweld zul je hier weer een bonte mengeling te zien krijgen van recente ‘ontdekkingen’ her en der in ons landje. En geloof me…er is veel te zien. Hopelijk vind ik in december eindelijk ook de tijd om mijn website www.fotoniekbelgie.be te updaten met een 1000-tal nieuwe beelden die al een tijdje in de wachtrij staan.  Om te vermijden dat ik uit jullie RSS reader word gezwierd blijf ik wel af en toe iets posten…

En vermits sommigen het beestje in het vorig logje niet zagen heb ik een hulpmiddeltje toegepast…

Written by Koen

september 23, 2008 bij 7:55 pm

Geplaatst in Dieren

Getagged met

22 Reacties

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Veel succes met al je werk! Het komt vast wel goed! :) Mooie foto trouwens!

    Daisy

    september 23, 2008 at 8:29 pm

  2. Ben benieuwd naar de ontdekkingen die je ons zal tonen. Veel werkplezier alvast!

    centrocampista

    september 23, 2008 at 8:39 pm

  3. Koen, zo rap verdwijn je niet uit mijn rss hoor ;) Werk gerust nog efkes door, en dan zien we je prachtplaatjes binnenkort weer op dagelijkse basis.

    fbaert

    september 23, 2008 at 8:41 pm

  4. Beroepswerkzaamheden gaan altijd voor.Veel succes.

    nmr

    september 23, 2008 at 9:08 pm

  5. Werk maar rustig door, niet te hard, zodat je tijd hebt voor je website en je blog

    Harry de Rooij

    september 23, 2008 at 9:25 pm

  6. Voor ons jammer dat het nog even op een laag pitje blijft maar voor jezelf is het waarschijnlijk erg goed omdat je bezig bent met dingen die je graag wil doen.

    Robbie Veldwijk

    september 23, 2008 at 10:51 pm

  7. Zal je foto’s gaan missen hoor, maar als je er af en toe eentje blijft plaatsen ben ik
    al gelukkig! Zorg je wel dat je aan de benodigde slaapuurtjes komt, want zelfs dit
    wijze uiltje heeft die nodig!

    MoniqueSamui

    september 24, 2008 at 4:25 am

  8. Een uiltje vangen?
    Alle begrip, hoor, ik slaag er ongeveer nog in elke dag te posten, maar ik heb het ook zo danig druk dat ik niet meer rond geraak met de buddie blogs.
    Tijd hé!

    pieterbie

    september 24, 2008 at 5:07 am

  9. Alle begrip hoor Koen, ik slaag er al heel lang niet meer in om dagelijks een foto te posten. Zelf wekelijks is soms deadline werk!
    Veel plezier met het werk en zorg toch maar dat je het tekort aan slaapuurtjes inhaalt … misschien af en toe een uiltje vangen ;)

    In elk geval heb je nieuwsgierig gemaakt, je vliegt dus niet uit mijn RSS!

    Al goed dat je reageerde!
    schreef ik toch wel eerst dateline i.p.v. deadline zeker…

    MJ

    september 24, 2008 at 7:37 am

  10. Hoi Koen,
    Oké, met een knipoog op naar december.
    gr.
    Ton

    Ton

    september 24, 2008 at 9:47 am

  11. Gewoon lekker je dingen doen en vooral met heel veel plezier.
    Koen, is dit een opgezette uil ?

    Nee hoor, een levend exemplaar zie je hier! Gefotografeerd op een één of ander evenement

    Margrietgeniet

    september 24, 2008 at 10:07 am

  12. Leuk die knipogende uil!!
    Maar liefst 1.000 foto’s die je naar je site moet uploaden, allemachtig daar hebben we de hele winter voor nodig om ze allemaal te bekijken *lol* Maar het is het wachten zeker weten waard en als je zo af en toe van dit soort foto’s plaatst hoor je vast en zeker niemand klagen. Succes met al je werkzaamheden!

    Die 1000 foto’s komen wel niet op deze blog hé, maar wel op mijn commerciële site. Hier zul je slechts een selectie te zien krijgen

    Ank

    september 24, 2008 at 11:28 am

  13. Doe maar rustig aan…want te veel is nooit goed,
    bloggen moet ontspanning blijven geen plicht :)
    Mooie foto van een wijze uil!

    knutsel rein.

    september 24, 2008 at 11:56 am

  14. Zie dat je dit besluit volhoudt. ‘t Zal rap December zijn.

    Mieke

    september 24, 2008 at 2:41 pm

  15. En is er nog tijd voor dat beloofde terrasje samen?
    Ook al gaat het er hier wat rustigeer aan toe, weet dat ik je blog met een half oog in de gaten bljf houden!

    fotomart

    september 24, 2008 at 3:07 pm

  16. Succes Koen in deze drukke tijden (of moet ik zeggen: veel sterkte).

    Xray

    september 24, 2008 at 10:10 pm

  17. Vlug een uiltje vangen zal er dan tussendoor voor jou ook niet inzitten :-D We zullen er in de winter des temeer geniet van hebben.

    moekemicheline

    september 25, 2008 at 1:17 pm

  18. 1/ jammer van je laag pitje. maar alle begrip!!
    2/ ik heb het beest pas ontdekt na de “oplossing van de puzzel”. tis potverdekke dan nog mijn ergste nachtmerrie ook!
    3/ die uil is GE-NI-AAL!

    Stephanie

    september 25, 2008 at 10:44 pm

  19. Leuk dat je de oplossing hebt gegeven. Ik had het oogje goed en de gevlekte takjes waren allemaal pootjes van deze griezel. Mooi hoor.
    Tja en werk gaat voor een blog natuurlijk. Gelukkig heb ik geen rss ingesteld en kom ik regelmatig spontaan even bij je langs en dat blijf ik wel doen. December is gauw genoeg, tijd vliegt soms!!!

    Caro

    september 26, 2008 at 11:59 am

  20. deze is een “uiltje” aan het vangen…
    op een mooi moment vastgelegd

    mvg

    Lamp

    lamp

    september 26, 2008 at 4:15 pm

  21. Werk gaat nu eenmaal door (gelukkig) en voor! Ik blijf genieten van je prachtige natuurfoto’s Koen, ook al reageer ik niet overal op vanwege mijn eigen beperkte tijd. Ook je andere foto’s worden erg gewaardeerd!

    Ria

    september 26, 2008 at 8:44 pm

  22. Goed vastgelegd. He likes you, een vette knipoog! :)

    Bart Werbrouck

    oktober 3, 2008 at 5:35 pm


Geef een reactie

