Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

raspige tong

with 23 comments

Geen anemonen, stalagtieten, bloemendetails of wat dan ook, maar inderdaad zoals Martine het geraden heeft: een detailvergoting van onze kat’s tong tijdens een langgerekte geeuwbui. En om het ietsje moeilijker te maken in ‘t zwart-wit en omgedraaid. Ik vond het wat jammer dat het zo vlug geraden werd, maar anderzijds hoedje af voor Martine om dit te kunnen zien! Ze heeft gegarandeerd een kat! Je hebt een terrasje tegoed Martine.

 Klik op de foto

 

Written by Koen

september 2, 2008 bij 6:47 pm

Geplaatst in Dieren

23 Reacties

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. JOEPIE !!! Wat ben ik toch slim! Want ik heb helemaal geen kat, ‘t is te zeggen, toch niet bij me thuis, want ik zorg wel eens voor andere poezen als de baasjes op reis zijn.
    Mag ik even wachten op wat beter weer?

    fotomart

    september 2, 2008 at 7:18 pm

  2. Zeg Koen, ik heb de reakties nog eens herlezen. Je hebt ons goed voor de aap gehouden, want ik had het meteen geraden. En daarna ben ik beginnen twijfelen. En ikke daar maar de hele dag lopen over denken wat dat kon zijn!
    Nu zit ge natuurlijk te schudden van het lachen. haha!!!

    héhé

    fotomart

    september 2, 2008 at 7:22 pm

  3. Ik heb de originele post gemist (of te laat gelezen liever), dus raden moest ik niet meer doen. Soit, tof gevonden en eerlijk gezegd wel een beetje freaky zo’n tong van een kat in closeup :D

    Thomas

    september 2, 2008 at 7:59 pm

  4. Ieeeuuuww. Wel bijzonder knap gedaan. Heel origineel.

    gekiekt

    september 2, 2008 at 8:35 pm

  5. Amaai! Dat had ik nooit kunnen raden!

    Serge

    september 2, 2008 at 8:45 pm

  6. Vanavond ons katje eens goed in zijn bekske bekijken. Het verbaast me wel…

    Kris

    september 2, 2008 at 9:36 pm

  7. Onze kat heeft dat helemaal niet… ;-)

    René Wouters

    september 2, 2008 at 10:05 pm

  8. Wow, dat is verrassend.

    Xray

    september 2, 2008 at 10:57 pm

  9. Ja daar moet je toch ooit iets van gezien hebben om dat te weten en wij hebben geen kat.

    Harry de Rooij

    september 3, 2008 at 12:28 am

  10. Fantastisch, dit had ik nu nooit kunnen raden.

    pieterbie

    september 3, 2008 at 4:09 am

  11. Knap gedaan Koen, vond ‘t leuk zo’n raadseltje tussendoor!

    MoniqueSamui

    september 3, 2008 at 6:55 am

  12. goh, hoe gewéldig ! Zou best een begin van een serie kunnen zijn he… alhoewel je sommige dingen nooitvanzeleven zou raden.
    Je foto hieronder van de acrobaat is qua kleuren een streling voor het oog (ook voor de foto maar de kleuren vielen bij bijzonder op)

    Ann

    september 3, 2008 at 7:05 am

  13. Ja die Martine heeft het goed gezien. Ik wens jullie veel plezier samen. En de goede tips die jullie elkaar toe spelen horen wij hopelijk ook nog eens. Want niewsgierig blijven we natuurlijk.

    Caro

    september 3, 2008 at 11:04 am

  14. Whow,knap geraden van Martine. Ik was er gisteren niet dus kon ik niet meeraden,al had ik het niet geweten.
    Een hele sterke foto trouwens.

    Jim

    september 3, 2008 at 11:21 am

  15. Dat zou ik dus nooit geraden hebben, knap gefotografeerd!

    Ank

    september 3, 2008 at 12:01 pm

  16. Nou Koen, ik heb 3 katten, die veel geeuwen en ik heb nog nooit de kans gehad om daar nou eens een mooie foto van te maken, laat staan zooooo close en zooooooo scherp. Hoe kan ik het dan raden ? :-)))

    Margrietgeniet

    september 3, 2008 at 12:50 pm

  17. dit heb ik gemist
    maar in elk geval ik zou het niet geraden hebben
    ik zou het eerder in de onderwaterwereld gezocht hebben!
    knap van ons martien maar ja dat verwondert me nu ook niet!
    in elk geval een zeer knappe macro!

    callemie

    september 3, 2008 at 2:22 pm

  18. Nou dat had ik er nooit in gezien, cool!

    Robbie Veldwijk

    september 3, 2008 at 11:43 pm

  19. Mooi geraden! :-)

    Rulan Kurek

    september 4, 2008 at 7:20 am

  20. Ja knappe Matine loop weer weg met de prijzen,
    van mij heeft ze nog een bundel prei te goed.
    Zou ik best laten leveren op dat klein buitenverblijfje daar.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    september 4, 2008 at 1:43 pm

  21. Grappig dat je dit gedaan hebt. (zie ook mijn weblog berichtje van 14-6 eens ;-) ).
    Leuk ook om te zien dat je de laatste tijd natuurfoto’s aan het plaatsen bent. En die boomkikker in je tuin is natuurlijk helemaal “je van het”. Mooi hoor!

    TruusW

    september 4, 2008 at 6:00 pm

  22. Ik zat er goed naast met m’n stalagtieten. Gefeliciteerd winnares!

    lisainluik

    september 8, 2008 at 9:43 pm

  23. [...] Acrobaten raspige tong [...]


Geef een reactie

