Blog van Fotogeniek België / Fotografie Koen De Langhe

Thema: België

Kuttekoven

with 11 comments

Om even verder te gaan op het beeld van gisteren: het kerkje dat je ziet is dat van Kuttekoven nabij Borgloon. De foto werd genomen vanuit een baantje dat parallel loopt met de steenweg van St-Truiden naar Borgloon. Met de fiets het traject tussen knooppunt 153 en 152.  Waarom deze details? Wel, volgens mij zie je daar één van de meest idyllische landschappen die Vlaanderen rijk is. Om die reden vind ik dat het dorpje Kuttekoven een van de grootste afwezigen is tussen de 15 genomineerden.

Toch nog mijn logje gehaald vandaag…

Written by Koen

april 18, 2008 at 8:22 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik was al aan het denken, waar blijft het… ;). Als ik die foto’s zie denk ik toch dat ik es wa meer moet buitenkomen.

    fbaert

    april 18, 2008 at 8:47 pm

  2. Morgen op één in Vlaanderen Vakantieland 3 “mooiste dorpen”. Kanne, Oud Rekem en Gors-Opleeuw.
    Iedereen kijken maar!

    Goed dat je dit zegt, Martine!! Ik was het bijna vergeten en ben razend benieuwd hoe de dorpen ‘belicht ‘ worden op de televisie. Ik ga veel herkennen, dus het wordt bijzonder leuk voor mij!

    fotomart

    april 18, 2008 at 9:01 pm

  3. leuk koen,
    vlakbij mettekhoven zeker:-)

    ik ben der niet om het programma te zien,dat is wel jammer,

    groetjes
    klaproos

    klaproos

    april 18, 2008 at 9:31 pm

  4. Koen, jij schrijft altijd met zo veel enthousiasme over de dorpjes in Vlaanderen, Haspengouwen en waar dan ook. Daarnaast ook nog eens die prachtige beelden van jou erbij; dat moet de mensen doen besluiten eens een vakantie-break te nemen daar. Dat kan niet anders!
    Wat betreft mijn 2e foto waar je over schreef; is geen PS-werk. ‘t koe-beest stond er echt!. Ik heb vanaf de grond gefotografeerd; ik heb een kantelbaar schermpje op mijn toestel zodat ik nogal eens lage standpunten gebruik, ;-)
    Prettig weekend!!
    TruusW

    TruusW

    april 18, 2008 at 9:56 pm

  5. Tof om al die tips te krijgen. Ze zouden moeten gebundeld worden. Nog nooit gedacht om zelf een toeristische gids uit te brengen ? Schitterend fotomateriaal heb je genoeg !

    tati

    april 18, 2008 at 10:12 pm

  6. Hoe jij die dorpjes weergeeft is fenomenaal. Je toont ons geen zichtjes van een dorp, je laat ons in hun ziel kijken. Bedankt gids Koen.

    Xray

    april 19, 2008 at 8:07 am

  7. ‘t heeft soms zo z’n voordelen om door te druk, wat achterop te geraken met bloggen, je krijgt ineens een reeks prachtige foto’s te zien… ‘k heb hier weer echt genoten Koen!

    MJ

    april 19, 2008 at 8:09 am

  8. Ziet er wel een heel groene omgeving uit. En dat kerkje is inderdaad heel pittoresk.

    pieterbie

    april 19, 2008 at 8:15 am

  9. Nou het ziet er daar zeker erg leuk uit, vooral als je eens lekker rustig wil wandelen en tot je zelf komen of heb ik dat verkeerd?

    Robbie Veldwijk

    april 20, 2008 at 9:58 pm

  10. Prachtig, ook de zigzaggende compositie met ertussendoor de bloesemtakken!

    illuci

    april 21, 2008 at 8:19 pm

  11. Ik ben er even goed voor gaan zitten geweldig leuk al je mooie fotoos.. erg gaaf om te zien..je hebt er genoeg in staan,nogmaals erg mooi gr cees,,

    ceesvandepanne

    juni 11, 2012 at 3:08 pm


Geef een reactie

